אבי מעוז נפגש עם נתניהו: "להוציא מיד את תוכניות הלימוד האנטי ציוניות"

אחרי המסר כי ישנה אפשרות שמפלגת נעם לא תיכנס לממשלת נתניהו, יו"ר המפלגה חבר הכנסת אבי מעוז נועד עם ראש הממשלה הנבחר נתניהו: "תקום במהרה ממשלה יהודית ולאומית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/11/22 16:58 יד בחשון התשפג

אבי מעוז נפגש עם נתניהו: "להוציא מיד את תוכניות הלימוד האנטי ציוניות"
אבי מעוז עם נתניהו, צילום: ללא

אחרון להשתתף בסבב הפגישות של נתניהו עם ראשי גוש הימין היה חבר הכנסת אבי מעוז ממפלגת נעם שעוד הספיק להעביר מסר כי אולי לא יכנס לממשלת נתניהו העתידית, מעוז ונתניהו נפגשו בתל אביב ופרסמו תמונה מחויכת. 

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז אמר לאחר הפגישה עם ראש הממשלה המיועד מר בנימין נתניהו: "הפגישה עם נתניהו הייתה עניינית וברוח טובה. הצגנו לראש הממשלה המיועד את תפיסת העולם שלנו לפיה יש צורך להוציא מיד את תכניות הלימוד האנטי ציוניות והאנטי יהודיות שהוחדרו למערכת החינוך, וכן את הצורך בחיזוק זהותה היהודית של המדינה. מקווים שבעז"ה תקום במהרה ממשלה יהודית ולאומית, ואני מאמין שמפלגת נעם תהיה חלק ממנה".

התנאי של מפלגת נעם לנתניהו

על רקע המשא ומתן בין המפלגות והאתגרים שעומדים לפתחו של נתניהו בהקמת הממשלה הבאה, אבי מעוז ומפלגת נועם הציגו את התנאי שלהם לכניסה לממשלה. על פי מעוז הדבר העיקרי, בלעדיו נעם לא תיכנס לקואליציה הוא קידום החוק האוסר על לימודי מגדר בבתי הספר והגנים. עם זאת מצהיר מעוז כי מפלגתו תתמוך בממשלה בכל מקרה וללא תנאי.

שלושת הנונים: נעם, נאמנות וניסיון

בריאיון בערוץ 14 אמר מעוז כי: "באנו בשביל העקרונות ואנחנו רוצים ליישם את העקרונות שלנו". ח"כ מעוז מבהיר את התוכניות של נעם, ומספר על 'שלושת הנונים' שהוא יביא לממשלה: נעם, נאמנות וניסיון. מעוז מסביר את נסיונו כמנכ"ל משרדי השיכון והפנים בעברו ואת היכרותו רבת השנים עם נתניהו ויחסיהם הטובים.