לאחר שאיים, דודי אמסלם מפרגן: "יותר מאשמח אם הוא ימונה לשר המשפטים"

חבר הכנסת מהליכוד שהיה מאוד החלטי בשבוע שעבר לגבי התפקיד החשוב, עד כדי איום כי לא ישב בממשלה, נשמע מפויס יותר: "אסייע ליריב כדרכי בקודש מהכנסת - בשמחה, בגאווה ובאהבה רבה. המדינה היהודית שלנו היא לפני הכל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/11/22 08:56 יב בחשון התשפג

לאחר שאיים, דודי אמסלם מפרגן: "יותר מאשמח אם הוא ימונה לשר המשפטים"
אמסלם, צילום: Hadas Parush/Flash90

בשבוע שעבר איים חבר הכנסת מהליכוד דודי אמסלם כי אם לא יהיה שר משפטים - "לא אכנס לממשלה". במהלך השבוע אמסלם המשיך להתבטא בנושא והבוקר (א') נראה כי חבר הכנסת מעט מרוכך יותר.  

"אסייע ליריב כדרכי בקודש מהכנסת- בשמחה"

"אני יותר מאשמח אם יריב לוין ימונה לשר המשפטים הבא של מדינת ישראל", כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו. "התפקיד לא משנה, המטרה של כולנו היא להוביל את כל הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט למען אזרחי ישראל, ואני אסייע ליריב כדרכי בקודש מהכנסת - בשמחה, בגאווה ובאהבה רבה.  המדינה היהודית שלנו היא לפני הכל", כתב והוסיף לבבות.

יריב לוין |

יריב לוין | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אמש כתב כי ממשלה ימנית, יהודית ולאומית "היא בנפשנו - ואנו מחויבים להקים אותה במהרה!". אמסלם הדגיש כי "אם לא נקדם את הרפורמות המשפטיות, הזהות היהודית, הגאווה הלאומית, המשילות והסיוע לאוכלוסיות החלשות- אין שום טעם להקים ממשלה שכזו רק בשביל ג'ובים. ציבור בוחרי הליכוד שלח אותנו כדי למשול- הבטחות צריך לקיים".

"הוועדה לבחירת שופטים צריכה להיות מורכבת רק מפוליטיקאים"

ביום שני שעבר התראיין אמסלם בחדשות 13 ואמר: "אם אני לא אהיה שר משפטים - אני לא אכנס לממשלה", הוא הוסיף: "מערכת המשפט היא חשובה למדינה, חשובה לעם ישראל. אנחנו הולכים לתקן אותה. היא עקומה היום ברמות בלתי נתפסות. הוועדה לבחירת שופטים צריכה להיות מורכבת רק מפוליטיקאים. צריכים להיות שרים וחברי כנסת".

עוד אמר אמסלם כי ימנה יועץ משפטי שיעזור לו לתפקד. "החוק הצרפתי יעבור גם הוא. החוק הזה הכרחי למדינת ישראל. החוק יקבע כי ראש ממשלה אותו רוצים לחקור - לא יוכל להיחקר בתקופת כהונתו. אם אני לא אהיה שר משפטים, לא אהיה שר אחר. אני חושב שצריך לעשות את העבודה".