בחירות 2022

בכיר בליכוד: "הניצחון בכיס שלנו - בלמנו את בן גביר הוא יסיים עם 12 מנדטים"

נתניהו עובד על המצביעים? בזמן שיו"ר הליכוד משדר פאניקה, בשיחות סגורות אומר בכיר במפלגה כי הניצחון "בכיס של הליכוד"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/10/22 22:47 ו בחשון התשפג

בכיר בליכוד: "הניצחון בכיס שלנו - בלמנו את בן גביר הוא יסיים עם 12 מנדטים"
נתניהו, צילום: Michael Giladi/Flash90

בחירות 2022: מחר בשעה שבע בבוקר ייפתח יום הבחירות לכנסת ה-25 עם פתיחת הקלפיות ברחבי הארץ. חברי הכנסת יסיירו בכל רחבי הארץ כדי לשכנע את הבוחרים המתבלטים להצביע למפלגתם. יו"ר הליכוד, חבר הכנסת בנימין נתניהו משדר "לחץ" ומספר כי המצב של הליכוד קשה, אבל מידע שהגיע לידי חדשות כיפה חושף סיפור אחר לגמרי.

מי יאתגר אותו? נתניהו עם חברי הליכוד

מי יאתגר אותו? נתניהו עם חברי הליכוד צילום: שרון רביבו

בשיחות סגורות בכירים בליכוד סותרים את האמירות של נתניהו מהימים האחרונים וטוענים כי במפלגה כבר, ״מריחים את הניצחון".  בשיחה נרשמה גם עקיצה לראש הממשלה יאיר לפיד ״מחר בלילה לפיד יחזור לטלוויזיה".

הבכירים הוסיפו שמחה לאיד חריפה על השותף מעוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר: ״הצלחנו לעצור את הסחף של איתמר בן גביר, אנחנו מעריכים שהוא יסיים לכל היותר עם 12 מנדטים״, נאמר.

בן גביר הכריז: בממשלה הבאה אדרוש את המשרד לביטחון הפנים

כזכור, אתמול (א') הכריז יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, כי ידרוש את תפקיד השר לביטחון הפנים בממשלה הבאה. "יותר מדי זמן ישראל מסתגרת בבית", אמר בן גביר בפתח דבריו והזכיר את גל הטרור בערי ישראל. בסיום דבריו אמר בן גביר כי המצב הביטחוני הקשה לא החל בתקופת הממשלה האחרונה.

כאמור, בן גביר הזכיר את גל הטרור בערי ישראל: "האויבים שלנו יצאו בשנה האחרונה למסע רצח בחדרה, באריאל, בבני ברק, בתל אביב  ובכל רחבי הארץ - במטרה לטבוח ביהודים. חבורות של פורעים מטרידים מדי ערב בנות צעירות במרכז ירושלים, בלב באר שבע, בעכו, וברמלה. למשטרה אין את הסמכות לטפל בפורעים, הנגב הפך למערב הפרוע והטרור החקלאי מכה מכות אנושות את המושבים והקיבוצים ויש אוזלת יד. רק היום ראינו איך לוחמים שוב מותקפים בחברון, רצים לעברם עם אלות ולחיילים אסור לפתוח באש. רק היום ראינו עוד ניסיון לרצוח חיילים בבקעה". 

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה"

עוד הוא הוסיף על כך: "אני עושה את זה אחרי שיקול דעת רציני, שנה וחצי של עבודה בוועדה לביטחון פנים, דיונים יום יומיים וסיורים, עבודת הכנה משמעותית, אחרי כמות גדולה של פניות משוטרים. בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון פנים"

לאחר ההצהרה של בן גביר, מיהר נתניהו למסור כי "בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה הבאה, וכדי שזה יקרה הליכוד חייב להיות גדול יותר מלפיד".