שקד משיבה לסמוטריץ': אלו הרבנים שתומכים בי

בבית היהודי בראשות השרה שקד, מציגים את ששת הרבנים שתומכים בהם לקראת הבחירות לכנסת ה-25 | הרב איתן איזמן אמר בחודש שעבר: "איילת שקד יודעת לפעול ולעשות וגם יוסי ברודני יודע וזה ניכר בעיר שלו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/10/22 20:55 א בחשון התשפג

שקד משיבה לסמוטריץ': אלו הרבנים שתומכים בי
הרב איתן איזמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במכתב שהופץ הבוקר (ד') ויפורסם בעיתוני השבת הקרובה, עשרות רבנים מכל זרמי הציונות הדתית קוראים שלא להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה ולהצביע למפלגת הציונות הדתית. הערב (ד') בבית היהודי בראשות השרה איילת שקד, מציגים את ששת הרבנים שתומכים בהם. 

במודעה מופיעים שישה רבנים מהציונות הדתית: הרב אריה שטרן, הרב יעקב מדן, הרב יגאל אריאל, הרב איתן איזמן, הרב יואל בן נון והרב עמיחי גורדין. 

הרב יואל בן נון

הרב יואל בן נון | צילום: נתי שוחט פלאש 90

"מיטב המסורת של השיטה הדתית הלאומית"

הרב שטרן כתב הבוקר לשרה שקד: באתי בזה לאחל לך שתקבלי את המנדט להמשיך בפעולותייך בהן את עוסקת, ותורמת רבות לחיזוק הצביון היהודי של המדינה לה מיטב המסורת של השיטה הדתית הלאומית". 

הרב איתן איזמן אמר בחודש שעבר: "אני קורא לתמוך בבית היהודי, בראשות איילת שקד ויוסי ברודני שברוך ה' בונים ומקוממים מחדש את הבית היהודי ובעזרת ה' הציבור יודע את המשימות הגדולות שלפנינו. גם איילת שקד יודעת לפעול ולעשות וגם יוסי ברודני יודע וזה ניכר בעיר שלו". 

ששת הרבנים |

ששת הרבנים | צילום: ללא

בקריאת הרבנים להצביע למפלגה בראשות בצלאל סמוטריץ', נכתב: "רשימת הציונות הדתית גדולה וחזקה תחזק בעזרת השם את זהותה היהודית של המדינה, את בטחונה ואת ההתיישבות בארץ. רשימת הרבנים החותמים מגוונת מאוד והיא כוללת רבנים מכל זרמי הציונות הדתית ומכל סוגי המוסדות".