בחירות 2022

ראיון מיכל וולדיגר: איילת שקד מחבלת בעליית הימין לשלטון

חברת הכנסת מיכל וולדיגר מגיבה לסערת ההקלטות של סמוטריץ' ואומרת באולפן כיפה: "ההקלטות האלה הן בושה וחרפה של המקליט והמדליף - אני לא יודעת אם היו מגעים של הליכוד עם רע"מ"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/10/22 21:09 ל בתשרי התשפג

מיכל וולדיגר: איילת שקד מחבלת בעליית הימין לשלטון
וולדיגר באולפן כיפה, צילום: כיפה

בפתח הראיון עם חברת הכנסת מיכל וולדיגר, שאלנו על ההקלטות המביכות של סמוטריץ' נגד נתניהו, "ההקלטות האלה הן בושה וחרפה של המקליט והמדליף, סמוטריץ' התנצל, לפעמים בשיחה אישית המחסומים נעלמים וסמוטריץ' התנצל על כך ושוחח עם נתניהו ואנחנו נמשיך יחד. נתניהו הוא לא שקרן. הייתה התנצלות על האמירה הזאת. מה שחשוב הוא איך אנחנו מביאים את הניצחון של הגוש". 

לא הפריע לך שהוא ניהל מגעים עם רע"מ?

"אני לא יודעת, אתה מדבר על עובדה, אני לא יודעת אם היו מגעים של הליכוד עם רע"מ, בפועל מי שהקים ממשלה עם רע"מ זאת ממשלת השינוי לרעה". 

אתם פועלים כדי ששקד תפרוש?

יש לנו אחריות, אני לא ישנה בלילה למען עם ישראל ולכן אני מצטטת את איילת שקד שאמרה בעצמה, אל תצביעו למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה ולכן עם כל הצער והכאב היא לא תעבור. אנחנו עושים הכל כדי שהימין יעלה לשלטון, איילת שקד מחבלת בזה. 

"לפיד בוחר את מי שמחייכת יותר"

לפיד אומר שאם תנצחו לא יהיו נשים שרות או מנכ"ליות, תגובתך?

מגוחך, לפיד אפילו לא פתח את המפלגה לפריימריז, הוא בוחר את מי שמחייכת יותר, אצלנו נבחרו נשים במקומות ראליים, אנחנו נדאג לנשים, לגברים ולכל מי שצריך.