בחירות 2022

ראש הממשלה לשעבר חושף למי הוא יצביע: "הוכיחה מנהיגות"

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר והרמטכ"ל ה-14 של צה"ל, חשף כי בבחירות הקרובות הוא מתכוון להצביע למפלגת העבודה בראשות שרת התחבורה מרב מיכאלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 11:49 כט בתשרי התשפג

ראש הממשלה לשעבר חושף למי הוא יצביע: "הוכיחה מנהיגות"
צילום: פלאש 90

בעקבות הצהרתו של אהוד אולמרט כי הוא מתכוון להצביע למפלגת העבודה, ראש ממשלה לשעבר נוסף חשף כי הוא מתכוון להצביע למרב מיכאלי בבחירות הקרובות. בראיון לתכנית 'שש עם עודד בן עמי' ששודרה אתמול (א'), אמר הרמטכ"ל ה-14 של צה"ל ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, כי הוא "מתכוון להצביע למפלגת העבודה. מרב מיכאלי הוכיחה מנהיגות".

מפלגת העבודה לאחר בחירות הסבב הרביעי

מפלגת העבודה לאחר בחירות הסבב הרביעי צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "בסוף מה שקובע זה גודל הגוש ולא גודל של אחת המפלגות בתוכו. הסיכונים העיקריים לגוש התקווה זה שאחת המפלגות הקטנות תרד מתחת לאחוז החסימה והצבעה נמוכה מאוד בחברה הערבית. תשתתפו, אלו בחירות גורליות. מה שמחכה לנו אם חלילה לא גוש התקווה ינצח אלא הברית הלא קדושה בין הכח של 'כוח, כסף וכבוד' לבין המשיחיים הגזעניים וההזויים - זה מה שצריך להניע אנשים לקום מהכורסאות וללכת להצביע".

אהוד ברק לנתניהו:  אלו עשבים שוטים, מעוותי היהדות והציונות שאתה טיפחת

בתגובה להקלטה בה תקף סמוטריץ' את נתניהו, יו"ר הליכוד העביר מסר לבן גביר וסמוטריץ' ואמר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש. המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים, תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד, כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. על מנת לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה".

בתגובה לדבריו של נתניהו, צייץ ברק בחשבון הטוויטר שלו והתייחס לתגובתו של ראש האופוזיציה: "יו"ר הליכוד מיהר להוציא נתניהו קרא היום לבן גביר (עבריין סידרתי) ולסמוטריץ׳ (משתמט מתוחכם) ׳להתעשת ולהפסיק לירות בתוך הנגמ״ש׳. אף אחד משניהם לא היה מעולם בנגמ״ש ולא ירה כדור אחד בשרות המדינה. אלו עשבים שוטים, מעוותי היהדות והציונות, שאתה טיפחת ואתה האחראי להגעתם למרכז הבמה. החרפה - שלך".