בחירות 2022

חבר כנסת מש"ס בשיחות סגורות: הלוואי ששקד תעבור

בעוד הליכוד והציונות הדתית מובילים קמפיין שמרחיק את שרת הפנים איילת שקד מלעבור אחוז החסימה, חבר כנסת מש"ס אמר בשיחות סגורות כי הוא מקווה שהיא תצליח לעבור

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/10/22 10:09 כט בתשרי התשפג

חבר כנסת מש"ס בשיחות סגורות: הלוואי ששקד תעבור
צילום: Miriam Alster/FLASH90

ימים לא פשוטים עוברים על שרת הפנים, איילת שקד. 8 ימים לבחירות לכנסת ה-25 ואף סקר לא מראה שמפלגת הבית היהודי בראשותה עוברת את אחוז החסימה. בעוד הליכוד ובציונות הדתית מעודדים ממצבה העגום של שקד, במפלגות החרדיות יש כאלה שמקווים שהיא תצליח לעבור. לחדשות כיפה נודע כי בשיחות סגורות, חבר כנסת מש"ס אמר כי הוא מקווה ששקד תעבור את אחוז החסימה.

שקד על הכוונת של נתניהו

שקד על הכוונת של נתניהו צילום: Flash90

איילת שקד מדברת על התמונה המפורסמת: "אותי אף אחד לא ישבור"

בתמונה שפורסמה ברשתות החברתיות, נראתה שקד יושבת לבד עם פנים נפולות ועייפות. בעקבות פרסום התמונה, הסבירה שרת הפנים מה הרקע לצילום.

"תודה לאבישג שאר ישוב שתפסה אותי ברגע נדיר של מחשבה. זה לא סוד שאני עוברת ימים עמוסים. נסיעות ממקום למקום. חורשת את הארץ המדהימה שלנו לאורכה ולרוחבה. כן אני עייפה, לא ישנה מספיק, אבל יודעת שאני חזקה ושאני נלחמת. לא רק עבור הבית היהודי אלא עבור המדינה שלי".

עוד הוסיפה ואמרה: "אני מקבלת הרבה תגובת על הצילום הזה, חלקן מבישות, חלקן מבזות, חלקן משפילות, חלקן תומכות ואוהבות אבל אני רואה בתמונה הזו כוח ואנושיות. אותי אף אחד לא ישבור".