בחירות 2022

איילת שקד: "אני לא פסיכולוגית, לא מעניין אותי המניעים של נתניהו"

שרת הפנים התארחה בועידת המשפיעים ובראיון לרינה מצליח דיברה על המאבק שלה באחוז החסימה ובנתניהו בכדי להכנס לממשלה הבאה: "אין לו 61 בלי הבית היהודי. הוא יכול להסתכל מימין או משמאל, אין לו ממשלה. ככל שהוא יבין את זה יותר מוקדם כן ייטב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 11:46 כה בתשרי התשפג

איילת שקד: "אני לא פסיכולוגית, לא מעניין אותי המניעים של נתניהו"
צילום: איפאק

שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד אמרה הבוקר (ה') בריאיון בוועידת המשפיעים כי "אין לבנימין נתניהו 61 בלי הבית היהודי. הוא יכול להסתכל מימין או משמאל, אין לו ממשלה. ככל שהוא יבין את זה יותר מוקדם, כן ייטב. אם הוא יעזור לנו אנחנו עוברים. אני לא פסיכולוגית ולא מעניין אותי מה המניעים שלו". נזכיר כי בסקר מיוחד שנערך לוועידת המשפיעים איילת שקד אינה עוברת את אחוז החסימה ועומדת רק על 1.9 אחוזים.

למה זה אכפת לי אם הוא יושב לידי או לא?

על מערכת היחסים שלה עם נתניהו היא אומרת: "הוא עומד בראש מפלגת הימין הגדולה ביותר, אני אשת ימין ופוליטיקאית שזה המחנה שלה ולכן הבית היהודי ימליץ עליו ונשב בממשלתו. היחסים האישיים לא מעניינים אותי. המטרה שלי היא להקים ממשלה בישראל".

שקד נואמת

שקד נואמת בהקשת הבית היהודי | צילום: כיפה

"הייתי שרת המשפטים בממשלתו", המשיכה שקד. "אני רוצה לעבוד. אני לא במערכת הפוליטית כדי לקבל חיבוק מנתניהו אלא כדי לעבוד בשביל הציבור ומדינת ישראל. לא מעניין אותי אם הוא אומר לי שלום או לא, זה פשוט לא מעניין אותי. למה זה אכפת לי אם הוא יושב לידי או לא?".

יש 5-6 של אנשים שרוצים להצביע לנו

"בסקרים הפנימיים שלנו רואים שיש קהל גדול, 6-5 מנדטים של אנשים שרוצים להצביע לנו אבל מפחדים כי אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה", הצהירה. "אז צריך לשים את זה בצד ופשוט ללכת עם הלב. אנחנו מייצגים ימין ערכי, שפוי, אחראי, ציונות דתית מתונה, גם בענייני דת ומדינה אנחנו לא עושי דברם של החרדים. יש לנו אג'נדה של יהדות מקרבת ומכילה".

על כניסתה לממשלת בנט-לפיד אמרה: "לא עשיתי שום זיגזוג. גם כשהייתי בממשלת ימין עמדתי על ערכי הימין ונלחמתי. התנצלתי על הפרת ההבטחה כי בבחירות הקודמות הבטחנו הבטחות שלא עמדנו בהן. אני נלחמת עד הרגע האחרון ועושה מה שחשוב ונכון למדינת ישראל".