פרסום ראשון סגן ראש עיר מהבית היהודי מארגן אירוע תמיכה בסמוטריץ'

יקותיאל (קותי) תנעמי, סגן ראש עיר מטעם מפלגת הבית היהודי החליט שלא להצביע לשקד וברודני ולארגן כנס תמיכה של אנשי הבית היהודי עם נציגי מפלגת הציונות הדתית

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/10/22 16:14 כד בתשרי התשפג

סגן ראש עיר מהבית היהודי מארגן אירוע תמיכה בסמוטריץ'
שקד וברודני, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

פחות משבועיים לבחירות בכנסת ופעיל מרכזי לשעבר במפלגת הבית היהודי מודיע כי הוא עובר צד ויצביע למפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', יקותיאל (קותי) תנעמי, סגן ראש העיר חדרה מטעם מפלגת הבית היהודי ומי שבשנה שעברה זכה במקום השני בפריימריז של הבית היהודי החליט לארגן כנס תמיכה בציונות הדתית. 

תנעמי יצר קשר עם אנשי מפלגת הציונות הדתית במטרה לארגן כנס עם יו"ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', תנעמי אף יצר קשר עם חברי מרכז בבית היהודי במטרה להביאם לכנס. בשיחה עם חדשות כיפה אומר תנעמי: "אנשי הבית היהודי כרגע רובם לצערנו הרב לא תומכים במפלגה של שקד וברודני, מי שתמך במהלכים האחרונים  של הבית היהודי אלו רק חלק מחברי המרכז". 

"אם לא נרוץ זה יהיה אסון לימין"

שבועיים בלבד נותרו לבחירות לכנסת ה-25 ומספר ארבע ברשימת הבית היהודי לכנסת ה-25, עו"ד ניצנה דרשן לייטנר התארחה באולפן כיפה. "התנאי של הבית היהודי להליכה עם שקד היא שאנחנו ממליצים על נתניהו".

על הסיכויים של הבית היהודי בבחירות אמרה לייטנר: "אם לא נרוץ זה יהיה אסון לגוש מימין, הסקרים הראו שאם אנחנו לא רצים לגוש הימין אין 61, הסקרים אומרים שאם אנשים היו יודעים שאנחנו עוברים את אחוז החסימה יהיו לנו עד שמונה מנדטים, אנחנו מייצגים ציונות נורמאלית ושפויה, האנשים שלא יכולים להצביע לסמוטריץ' ומעוז אנחנו לא רוצים שהם יצביעו לגנץ".