בחירות 2022

נתניהו לא מתנצל: "לא נמנעתי מלהצטלם עם בן גביר"

לאחר שאיתמר בן גביר אולץ לרדת מבימת ההקפות השניות על פי דרישת נתניהו, יושב ראש הליכוד מסביר: "אני נותן לכל אחד את המקום שלו ואת הכבוד שלו על הבמה לבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 13:39 כד בתשרי התשפג

נתניהו לא מתנצל: "לא נמנעתי מלהצטלם עם בן גביר"
נתניהו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התקרית בהקפות השניות ממשיכה לעורר הדים. לאחר שבמהלך ההקפות השניות שנערכו בכפר חב"ד אולץ חבר הכנסת איתמר בן גביר לרדת מהבמה דקות בודדות לאחר שהגיע, עקב דרישתו של נתניהו, היום (ד') נתניהו מסביר. "לא נמנעתי מלהצטלם עם בן גביר. אני נותן לכל אחד את המקום שלו ואת הכבוד שלו על הבמה לבד".

שתיית הקולות החלה: "מה שחייבים זה ליכוד גדול"

בראיון שנתן נתניהו לעמית סגל בכנס התאחדות התעשיינים, הוא התייחס גם למפלגת הציונות הדתית וטען כי בכל מקרה היא תהיה בממשלה. "הציונות הדתית בכל מקרה תהיה בממשלה שלנו אבל מה שחייבים זה ליכוד גדול כדי למנוע ממשלת שמאל וכדי למשול. מפלגת השלטון חייבת להיות גדולה וחזקה כדי להבטיח ממשלה חזקה ויציבה ל-4 שנים".

בנוסף, לאחר דברי סמוטריץ' כי הוא לא יהסס לדרוש את תיק הביטחון, נתניהו הבהיר כי התיקים המהותיים ישארו בידי הליכוד. "התיקים המרכזיים, בראשם הביטחון והאוצר, צריכים להישאר ביד הליכוד".

הגרסה של בן גביר לאירועים 

בראיון שנתן בן גביר לישי שנרב ב-'רדיו ynet'' הוא שפך אור על האירועים במהלך ההקפות השניות. "אחרי 20 שניות על הבמה בכפר חב"ד ביקשו ממני לרדת", אמר יושב ראש עוצמה יהודית שבסרטון שהופץ מהאירוע נראה מתנגד בהתחלה לבקשת המארגנים אך לאחר דין ודברים התרצה לרדת מהבמה. בן גביר הוסיף: "אחר כך כל העולם אמרו שהמבקש הוא בנימין נתניהו".

לאחר המקרה, סמוטריץ' טען כי נתניהו צריך להתנצל. "לא נכנס לשיקולי קמפיין של אבל אני חושב שנתניהו צריך להתנצל בפניו ולו משום הלבנת פנים ברבים".

צפו באירועים: