בחירות 2022

תיעוד עמיחי שיקלי עוקץ את החברים לשעבר: "היא זרקה אותו"

חבר הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי הגיע לחוג בית בגוש עציון ועקץ את החברים לשעבר מימינה שהיום נמצאים בבית היהודי: "זה בחירה של איילת שקד שכלפון נשאר?"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/10/22 12:22 כד בתשרי התשפג

עמיחי שיקלי עוקץ את החברים לשעבר: "היא זרקה אותו"
שיקלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פחות משבועיים לבחירות: חבר הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי הגיע אתמול (ג') לחוג בית בגוש עציון וסיפק מספר אמירות מעניינות, בין היתר שיקלי התייחס לרשימת הבית היהודי בראשות שותפתו לשעבר איילת שקד. 

מה שיקלי חושב על השותפים לשעבר? 

שיקלי עקץ: "התגבש פה רעיון? התגבשה פה מפלגה? יום טוב כלפון נמצא בבית היהודי, לפני שלושה חודשים היא זרקה אותו כדי שלא יעשה צרות לקואליציה, לא היה מה להביא אז הוא נשאר. זה בחירה של איילת שקד שכלפון נשאר? לא, היא שלחה אותו הביתה. חברת הכנסת אורנה שטרקמן, היא דיברה איתה בשנה האחרונה? אני חושב שזה לא רציני אבל אנשים מתעקשים לזרוק את הקול שלהם לפח".

על מפלגתו החדשה, הליכוד, אמר שיקלי: "עד הקמת הימין החדש כל חיי הצבעתי לליכוד". כשנשאל על שותפות של הליכוד עם שר הביטחון גנץ, השיב: "אם גנץ יהיה שוב שר ביטחון נקבל אותו דבר וזה אסור שיקרה".

"אין אדם שהפקיר את גוש עציון יותר מבני גנץ"

שיקלי הוסיף ואמר על גנץ בהמשך: "תשימו לב, בני גנץ תחת כהונתו, הזינוק בהשתלטות הפלשתינית בשטחי C זינק ב-80 אחוזים. כל השטח שעכשיו הוא מסר, אנשים ששכחו מזה, בקו התפר בין גוש עציון להר גילה. כל השטח הזה, בעקבות ההחלחטה של גנץ, מרוצף במיכלי מים לבנים שכל תושב גוש עציון, אני מעריך שיודע מאיפה המיכלי מים הלבנים האלה. זה בדיוק האיחוד האירופי שעושה פעילות השתלטות מטורפת. מי שיצביע לבני גנץ הוא פשוט מנסר את הענף שהוא יושב עליו. אין אדם שהפקיר את גוש עציון יותר מאשר בני גנץ".