עמיחי שיקלי: אין אדם שהפקיר את גוש עציון יותר מבני גנץ

בחוג בית בראש צורים, טען חבר הכנסת בפני התושבים כי יו"ר למחנה הממלכתי שותף להשתלטות הפלשתינית בשטחי בגוש עציון: "מי שיצביע לבני גנץ הוא פשוט מנסר את הענף שהוא יושב עליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 22:13 כג בתשרי התשפג

עמיחי שיקלי: אין אדם שהפקיר את גוש עציון יותר מבני גנץ
עמיחי שיקלי, צילום: ועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

הפורש מימינה ששוריין בליכוד, חבר הכנסת, עמיחי שיקלי מקיים בימים אלה חוגי בית במעוזי המגזר הדתי לאומי. הערב (ג') קיים שיקלי חוג בבית בראש צורים, שנחשב לאחד ממעוזי הבית היהודי. בראיון לחדשות כיפה, הציג שיקלי את הלקח שלו מהבחירות האחרונות שהתמודד ברשימת ימינה, ופרש ממנה בעקבות הקמת ההמשלה בראשות ראש מפלגתו, נפתלי בנט.

"בסופו של דבר מה שלמדנו במערכות בחירות האחרונות, זה עד כמה חשוב שלא נתפתה לשים את הכל במפלגות קיקיוניות. הלקח מהימין החדש, בתור מי שהיה שמה, בסופו של דבר אנחנו גררנו את הסבבי בחירות האלה ואת התוצאות שלהם. גם בפעם האחרונה ראינו, לצורך העניין מפלגה קטנה ברגע האמת, תחת הלחצים, שאין לה מנגנונים מסודרים, שאין לה שטח כמו שצריך, שלחברי הכנסת שלה אין אלקטורט אמיתי, בסופו של דבר ראש המפלגה עושה מה שבראש שלו", אמר המשוריין בליכוד. 

תחת כהונתו של גנץ חל זינוק בהשתלטות הפלשתינית 

עוד הוסיף ותקף את שר הביטחון, בני גנץ, שלטענתו הוא שותף להשתלטות בפלשתינית בשטחי גוש עציון. "תשימו לב, בני גנץ תחת כהונתו, הזינוק בהשתלטות הפלשתינית בשטחי C זינק ב-80 אחוזים. כל השטח שעכשיו הוא מסר, אנשים ששכחו מזה, בקו התפר בין גוש עציון להר גילה. כל השטח הזה, בעקבות ההחלחטה של גנץ, מרוצף במיכלי מים לבנים שכל תושב גוש עציון, אני מעריך שיודע מאיפה המיכלי מים הלבנים האלה. זה בדיוק האיחוד האירופי שעושה פעילות השתלטות מטורפת. מי שיצביע לבני גנץ הוא פשוט מנסר את הענף שהוא יושב עליו. אין אדם שהפקיר את גוש עציון יותר מאשר בני גנץ", טען שיקלי.

במהלך חוג בית בראש צורים, שיקלי לא שכח לעקוץ את חברי הבית היהודי: "לפני 3 חודשים שקד זרקה את כלפון, כדי שהוא לא יעשה צרות בקואליציה. לא היה את מי להביא אז הוא נשאר, זה לא בחירה שלה. אורנה שטרקמן, היא דיברה איתה בשנה האחרונה? לא נראה לי, אני חושב שזה לא רציני."