מיקי זוהר תוקף את הציונות הדתית: "מנסים לעשות עלינו סיבוב"

חבר הכנסת מהליכוד תקף את בצלאל סמוטריץ' לאחר שפרסם את התכנית לתיקון מערכת המשפט ואמר כי היא לא תחול על נתניהו: "הם לא יכתיבו לנו את סדר היום וקווי היסוד וינהיגו את הקואליציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 17:33 כג בתשרי התשפג

מיקי זוהר תוקף את הציונות הדתית: "מנסים לעשות עלינו סיבוב"
מיקי זוהר, צילום: אורן כהן

מפלגת 'הציונות הדתית' קיימה היום (ג') מסיבת עיתונאים בכפר המכביה בה השיקה את תכנית 'חוק וצדק' לתיקון מערכת המשפט וחיזוק הדמוקרטיה הישראלית. במהלך אירוע ההשקה, אמר יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' כי "התכנית לא תחול על נתניהו ונסדיר את זה בחוק, כדי לא לתת תירוץ לשמאל ולתקשורת לדחות את כל התכנית ולמקד את הדיון רק בנתניהו". חבר הכנסת מהליכוד,מיקי זוהר, תקף את מפלגת הציונות הדתית ואת העומד בראשה במהלך התכנית 'חמש עם רפי רשף' בערוץ 12.

"מסתבר שיש מפלגה שהיא גם מתחרה במחנה הימין, המפלגה של בן גביר וסמוטריץ', הם פשוט עושים סיבוב על הליכוד. הם שותפים טבעיים של הליכוד והם צפויים להיות בקואליציה שלנו. אם הם לא ירצו להיות בקואליציה, אנחנו נהיה באופוזיציה יחד איתם. אם הם ינסו להקים קואליציה עם גנץ הם פשוט לא יצליחו", אמר זוהר.

עוד הוסיף ואמר כי "מאחר שבן גביר וסמוטריץ' שותפים טבעיים של הליכוד, בוא נגיד לציבור דבר אחד: אנחנו אומרים וגם מקיימים, אנחנו רוצים לעשות איתם קואליציה אבל בשום שלב הם לא יכתיבו לנו את סדר היום וקווי היסוד. הם לא ינהיגו את הקואליציה".

סמוטריץ' בוחר צד: נתניהו צריך לבקש סליחה

במהלך ההקפות השניות שנערכו בכפר חב"ד, אולץ חבר הכנסת איתמר בן גביר לרדת מהבמה דקות בודדות לאחר שהגיע, עקב דרישתו של נתניהו.  יושב ראש מפלגתו, בצלאל סמוטריץ' גיבה אותו בעת השקת קמפיין המפלגה לתיקון מערכת המשפט.

במענה לשאלת כתבים על התקרית אמש אמר סמוטריץ': "לא נכנס לשיקולי קמפיין של אבל אני חושב שנתניהו צריך להתנצל בפניו ולו משום הלבנת פנים ברבים". כזכור, בן גביר הגיב לפרשה הבוקר כשאמר: "אחרי 20 שניות על הבמה בכפר חב"ד ביקשו ממני לרדת, אחר כך כל העולם אמרו שהמבקש הוא בנימין נתניהו".