בחירות 2022

זהבה גלאון לפעילים: בממשלה האחרונה שקד מנעה כל דבר טוב

בשיחה שקיימה יו"ר מפלגת מרצ זהבה גלאון עם פעילים והגיעה לידינו תקפה אשת השמאל את שרת הפנים איילת שקד, יו"ר הבית היהודי לא נשארה חייבת: "מנעתי כל דבר שמאלני"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/10/22 12:13 כג בתשרי התשפג

זהבה גלאון לפעילים: בממשלה האחרונה שקד מנעה כל דבר טוב
גלאון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת מרצ זהבה גלאון קיימה אמש שיחה עם פעילים ופרסה בה את תפיסתה המדינית והפוליטית, בציטוטים שהגיעו לידי חדשות כיפה גלאון תקפה את שרת הפנים איילת שקד בחריפות והזהירה ממדינת אפרטהייד אחרי הבחירות.

על השרה שקד אמרה גלאון: "אני הצהרתי כבר שאני מתכוונת לקחת את תיק הפנים מידיה של איילת שקד ולדאוג שעל התוכניות שתוכננו- והיא תקעה, אני אקדם כמו: ביטול חוק קמיניץ. בממשלה האחרונה שקד מנעה כל דבר טוב". יו"ר הבית היהודי עקצה את גלאון בטוויטר וענתה: "נכון, מנעתי כל דבר שמאלני".

על ממשלה עם המפלגות הערביות אמרה גלאון: "אני לא מוכנה לפסילה ולדה - לגיטימציה של הרשימות הערביות. כמובן שחד"ש - תע"ל שותפים ראויים בעיניי, גם אם לא ירצו שותפות בממשלה, יש פורמטים שונים של שיתוף פעולה".

"הם יפעלו לסיפוח ותהיה כאן מדינת אפרטהייד"

גלאון הזהירה מהיום שאחרי הבחירות וכתבה: "קודם כל צריך 61 עם מרצ כדי שתהיה כאן ממשלה שתלך להסדר מדיני. צריך להבין שאם אין 61 עם מרצ ובן גביר וביבי עולים, הם יפעלו לסיפוח ותהיה כאן מדינה אחת של מיעוט יהודי ששולט על רוב יהודי. מדינת אפרטהייד".