אחרי המהומות: הח"כ הסרוג עלה להר הבית

היום שאחרי המהומות: אחרי לילה סוער בירושלים שכלל עימותים של צעירים פלשתינים עם שוטרים, חבר הכנסת יום טוב כלפון מהבית היהודי עלה היום להר הבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/22 15:56 יח בתשרי התשפג

אחרי המהומות: הח"כ הסרוג עלה להר הבית
הר הבית, ארכיון, צילום: מנהלת הר הבית

אחרי המהומות הקשות הלילה בירושלים, חבר הכנסת יום טוב כלפון מהבית היהודי עלה היום (ה') להר הבית יחד עם המוני עולים נוספים שלא נרתעו מהמצב הבטחוני, "כמסורת אבותינו זה 3,000 עליתי להר הבית"

כלפון מסר: ״שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך את פני ה׳ אלוקיך במקום אשר יבחר בחג המצות ובחג השבעות ובחג הסוכות כמסורת אבותינו זה 3,000 שנה עליתי להר הבית לכבוד חג הסוכות. אף ניסיון אויבינו לפגוע בשלומנו ובריבונותנו בבירתנו הנצחית לא ימנע מאיתנו להמשיך לחיות כאן ולממש את זכויותינו בארצנו".

היום שאחרי המהומות: אחרי לילה סוער בירושלים שכלל עימותים של צעירים פלשתינים עם שוטרים במספר מוקדים במזרח העיר, העיר נרגעת. במסגרת העימותים אירע ניסיון לינץ' במשפחה יהודית שנסעה לקבר רחל ובנוסף נפצעו שני שוטרים. סוכנות ידיעות פלשתינית דיווחה כי כוחות הביטחון הישראלים החלו בהסרה הדרגתית של הכתר שהוטל על שועפאט. במקביל, נמשך המצוד אחר שני המחבלים שביצעו את פיגועי הירי בהם נפלו החיילים נעה לזר ועידו ברוך.