שקד מאיימת: 100,000 אלף שקל או שהפוסט ימחק

אחרי שהופיעה בסרטון בחירות של חד״ש ותע״ל, שרת הפנים איילת שקד מאיימת לתבוע את חברי הכנסת הערבים: "מחבלים בחליפות שמסיתים את ערביי ישראל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/10/22 15:27 יח בתשרי התשפג

שקד מאיימת: 100,000 אלף שקל או שהפוסט ימחק
שקד, צילום: פלאש 90

בעקבות המהומות בעיר ירושלים, ברשימת חד״ש תע״ל הוציאו סרטון בחירות בו הם מגנים את פעולות הממשלה ואת השרה איילת שקד, יו"ר הבית היהודי החליטה לאיים בתביעה אם הסרטון לא יוסר באופן מיידי. 

שקד מאיימת בתביעה: "ביצוע עבירת הסתה"

במסגרת מכתב ההתראה השרה שקד דורשת להסיר את הסרטון המסית מכל מדיה אליו הוא הועלה, "במידה ולא יוסר הפוסט, תהיה הרשימה חשופה לתביעה בגין הוצאת דיבה, פרסום לשון הרע, פיצוי בסך 100,000 שקל ואף לתביעה פלילית לאור ביצוע עבירת הסתה".

כאמור בסרטון בו מופיעה שקד נאמר בערבית: ״הרימו את ידיכם ממחנה הפליטים שועפאט, הכיבוש מכתר ורוצח, שקד מאיימת  אבל היא לא האחראית היחידה, לפיד ושותפיו נוקמים ורוצחים רוקדים על הדם כמו שהתאכזבו במלחמה על עזה יתאכזבו בשועפט ובירושלים יתאכזב לפיד וכל שותפיו כולם".

שקד אמרה על הסרטון: "כשאנחנו רואים את המהומות והעימותים במזרח ירושלים ואז את הסרטון האנטי ישראלי הזה, הכל מתחבר. חד"ש ותע"ל הם מחבלים בחליפות שמסיתים את ערביי ישראל נגד הממשלה ונגד המדינה. אין להם מקום בכנסת ישראל".