נתניהו פונה לבית החולים באמצע תפילה בבית הכנסת

יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו הגיע להתפלל את תפילות יום כיפור בבית כנסת ירושלמי, אבל במהלך התפילה הוא חש כאבים בחזה ופונה לבית החולים ושם יישאר במהלך הלילה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/10/22 19:28 י בתשרי התשפג

נתניהו פונה לבית החולים באמצע תפילה בבית הכנסת
נתניהו עם כיפה וטלית, צילום: צילום מסך

יו"ר הליכוד ויו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת בנימין נתניהו העביר את הצום בירושלים, היום (ד') הוא הגיע לבית כנסת בכדי להתפלל ובמהלך התפילה חש כאבים חזקים בחזה, נתניהו פונה לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה. 

בבית החולים שערי צדק מעדכנים כי מיד עם הגעתו נתניהו עבר הערכה וסדרת בדיקות מקיפות שיצאו כולן תקינות. ראש הממשלה לשעבר נתניהו חש בטוב ולאחר התייעצות הוחלט שיישאר להשגחה למשך הלילה.

הבקשה של נתניהו בערב החג

בערב החג כתב נתניהו לעוקביו ברשתות החברתיות: "יום כיפור זה היום שלנו, העם היהודי. היום הקדוש ביותר, החשוב ביותר, היום שבו כולנו ביחד. בישראל ובכל מקום שיש יהודים, ביום כיפור הזמן עוצר מלכת. דתיים, חילוניים, מסורתיים, כולנו עוצרים הכל לרגע ומתחברים מחדש לעצמנו. אנחנו מסתכלים הלאה, מתחברים מחדש לחברים, למשפחה, למדינה. לעצמנו.

"אסור לעבור את הגבול"

בכל יום כיפור, בשעה 2 בדיוק, הלב מחסיר פעימה. כשפרצה מלחמת יום כיפור הייתי סטודנט בארצות הברית. מיהרתי לעלות על טיסה ביחד עם הרבה ישראלים טובים שעזבו הכל ובאו להלחם על המולדת. חלקם לא חזרו. בבתי הקברות הצבאיים אין חלוקה מפלגתית. כולנו יחד. זה הכוח שלנו, זה מקור העוצמה.

לפעמים, מרוב שאנחנו אוהבים את המדינה ונלחמים עליה, אנחנו נסחפים. אומרים מילים מוגזמות, ביטויים לא מתאימים. תולדות העם היהודי מלאים בויכוחים סוערים, קורעי מחנות. אנחנו בתקופת בחירות. זאת תקופה סוערת, אבל אסור לעבור בה את הגבול. אנחנו חייבים לזכור שאנחנו עם אחד. אחים אנחנו. הויכוח חשוב, אבל העם שלנו חשוב יותר".