השריון בסכנה? מפלגת מרצ במהלך נגד עמיחי שיקלי

אחרי עידית סילמן, גם עמיחי שיקלי על הכוונת של מפלגת מרצ, שם הגישו עתירה נגד השריון שקיבל בליכוד: "קניית שלטון בתמורה לשירון וטובות הנאה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/09/22 13:37 כה באלול התשפב

השריון בסכנה? מפלגת מרצ במהלך נגד עמיחי שיקלי
שיקלי, צילום: דני שם טוב

אחרי ששוריין בליכוד, מפלגת מרצ וחברת הכנסת גבי לסקי פנו ליו"ר ועדת הבחירות, באמצעות עורך דינם אורי הברמן בעתירה ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה לפסול את ריצתו של עמיחי שיקלי במפלגת הליכוד. בעתירה מתבקש יו"ר הועדה לאכוף את החלטת ועדת הכנסת בדרך של פסילתו של מר שיקלי והסרתו מרשימת הליכוד לכנסת ה-25.

בעתירה נכתב: ״וזאת מכוח הוראות סעיף 6א' לחוק-יסוד: הכנסת, האוסר על חבר הכנסת שפרש מסיעתו ולא התפטר מכהונתו סמוך לפרישתו, להיכלל בבחירות לכנסת שלאחריה, ברשימת מועמדים שהגישה מפלגה שהייתה מיוצגת על ידי סיעה של הכנסת היוצאת״.

חברת הכנסת גבי לסקי מסרה: "התיקון לחוק יסוד הכנסת נחקק כדי למנוע קניית שלטון בתמורה לשירון וטובות הנאה. המפלגה הביביסטית ממשיכה לפגוע בשלטון החוק ולזהם את המערכת השלטונית עם השיריונים שלהם".

השריונים של נתניהו

בשבוע שעבר חשף נתניהו את השריונים שלו: "היום אני מביא תוספת כוח לנבחרת שלנו: עמיחי שיקלי, עידית סילמן, עו"ד משה סעדה, ד"ר צגה מלקו ועו״ד יוסי פוקס. כולם מוכשרים, כולם ראויים, לכולם יש הישגים משמעותיים כל אחד בתחומו. יחד עם כל חברות וחברי הנבחרת שלנו אנחנו נביא 4 שנים יציבות לישראל עם ממשלה לאומית חזקה ויציבה".