צפו מועמד עוצמה יהודית נתפס על חם: "זו תחבולה, כמו סוס טרויאני"

אלמוג כהן, מספר שלוש ברשימת עוצמה יהודית, צולם במצלמה נסתרת כשהוא מסביר כי תהליך ההתמתנות של בן גביר והמפלגה הוא רק למראית עין: "צריך להיות חכם ולא צודק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 22:32 כד באלול התשפב

מועמד עוצמה יהודית נתפס על חם: "זו תחבולה, כמו סוס טרויאני"
אלמוג כהן באירוע של עוצמה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עם השנים נראה כי יו"ר עוצמה יהודית התמתן: הוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין, אמר כי אם בנו יצא מהארון הוא יחבק אותו, ויצא נגד אנשים שצועקים מוות לערבים. בעקבות השינוי של בן גביר, פעילי ימין שונים, ביניהם ברוך מרזל ונועם פדרמן, טענו כי יו"ר עוצמה יהודית כבר לא מייצג אותם.

בתחבולות תעשה לך מלחמה

במסגרת תחקיר של ערוץ 13, הצליח תחקירן של הערוץ להיכנס לטבעת הסגורה של תומכי אלמוג כהן. כהן הוא מקום 3 בעוצמה, ומוצב במקום השביעי במסגרת הריצה המשותפת עם הציונות הדתית. "אני אומר דבר פשוט: בתחבולות תעשה לך מלחמה, מי שלא עושה תחבולה מפסיד", הסביר כהן למצלמה הנסתרת.

צפו בתיעוד:

"תאמין לי שאף אחד פה לא יותר ימני ממני. מילה שלי. גם ברוך מרזל, לידי הוא שמאלן. תראה מה אני אומר לך. אתה יודע מה זה סוס טרויאני? הכניסו להם סוס כאילו זה הקורבן, אצלם זה היה אות כבוד, שיברך את המסע שלהם. כל הסוס היה מלא בלוחמים", הוסיף.

בן גביר בבליך

בן גביר בבליך צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בתיעוד הוא קובע: "מי שלא מבין את זה הוא הבעיה, לא אנחנו הבעיה. בסוף יש פה שאלה אחת מאוד ברורה ומאוד פשוטה: האם אתה רוצה להיות צודק או להיות חכם? אתה יכול להיות צודק, אחי, הרבה שנים, אתה גם תמות צודק... אם אתה חכם, אתה תשנה. איתמר חכם, הוא שינה, תראה את השיח היום".