האזינו רם בן ברק ממשיך: אם הימין יעלה לשלטון - איילה חסון תהיה עם כיסוי ראש

יו"ר ועדת חוץ וביטחון דבק בטענתו כי במידה וגוש נתניהו יעלה לשלטון, יידרשו המגישות לחבוש כיסוי ראש: "אני מעריך שזה מה שיקרה, זה יתחיל בטלוויזיה הממלכתית ומשם לשאר הערוצים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 10:56 כד באלול התשפב

רם בן ברק ממשיך: אם הימין יעלה לשלטון - איילה חסון תהיה עם כיסוי ראש
רם בן ברק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מערכת הבחירות ממשיכה לעורר הדים וההתנגשות בין הגושים רק הולכת וגוברת, יש עתיד שממצבת עצמה כמנהיגת גוש המרכז-שמאל תוקפת שוב את הימין. בראיון שנערך אתמול (ב') עם חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד ברדיו צפון, תקף בן ברק את מפלגת הציונות הדתית ואמר "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים אני מקווה שאנשים מבינים את זה". בראיון לגלי ישראל, המשיך היום (ג') בן ברק עם טענתו שאם הימין יעלה לשלטון מגישות טלוויזיה יצטרכו להיות עם כיסוי ראש.

"אמרתי שאם יעלה הימין לשלטון ונתניהו יהיה שבוי של בן גביר וסמוטריץ' - המדינה הולכת להשתנות, החתנים שלי באים ממשפחות דתיות ואין לי שום בעיה עם כיסוי ראש, אני ליברל, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. אני פשוט מאמין שבטלוויזיה הממלכתית יגידו שכל אחת שתרצה להתראיין תצטרך לשים כיסוי ראש", אמר בן ברק בראיון.

לשאלתו של העיתונאי, שרון גל אם הוא מאמין שערוץ 13 ידרשו מהעיתונאית והמגישה איילה חסון שהיא לא תוכל להגיש בלי כיסוי ראש, ענה בן ברק תשובה ברורה. "אני מעריך שזה מה שיקרה, זה יתחיל בטלוויזיה הממלכתית ומשם לשאר הערוצים", השיב חבר הכנסת מיש עתיד.

השר הסרוג מגבה את רם בן ברק: "נתן דוגמא לעודף כפייה דתית"

שר המודיעין, אלעזר שטרן, גיבה את חברו למפלגה בראיון בגלי צה"ל וטען כי בתוך 'הציונות הדתית' יש דעות קיצוניות. "מבין את האמירה שלו, הוא נתן את זה כדוגמא לעודף כפייה דתית. כמי שחי בציונות הדתית אני אומר שלצערי הרב, במפלגת הציונות הדתית יש דעה ברורה נגד שירות נשים בצה"ל, מה אנחנו עיוורים? וברור שהם יפגעו בזכויות הקהילה הגאה", אמר שטרן.

שטרן.

שטרן. צילום: פלאש 90. הדס פרוש

בבית היהודי הגיבו לדבריהם של שטרן ובן ברק ואמרו כי "מחנה לפיד וגנץ הפכו לבית של שנאת דתיים. אין לדתיים מה לחפש שם. גנץ לא מעז מאתמול לגנות חבר בכיר בגוש שלו שמעז להשפיל ולתת עצות לנשים דתיות. יש רק מפלגה אחת שיש בה שלוש נשים בשישייה הפותחת, שיש בה נשים דתיות וחילוניות שמכבדות את המסורת וגם מאמינות בהעצמת נשים. מול גוש החרמות יש את הבית היהודי".

ההתבטאות המקוממת של רם בן ברק על נתניהו

זאת לא ההתבטאות השנויה במחלוקת הראשונה של בן ברק, לפני כחודש בראיון לרדיו "קול רגע", על רקע פגישת העדכון של ראש הממשלה לפיד עם נתניהו, אמר בן ברק: "מאוד שמחתי לראות שמהצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד, ומהצד השני יושב ראש האופוזיציה נתניהו".

הוא המשיך: "זה מאוד הרגיע אותי. זה האיש, שלא נותן גיבוי לשרים שלו, לא נותן קרדיט לאף אחד. הכול אני ואני ואני. קשה לו במצבים האלה, ואנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות וזה בסדר. לומדים לחיות כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר". לאחר מכן התנצל בן ברק ואמר: "ההתבטאות שלי אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".