מתקפל: אבי מעוז יוצב במקום ה-11 ברשימת הציונות הדתית

אחרי ההודעה על היערכות לריצה עצמאית, חבר הכנסת ויושב ראש נעם הודיע לסמוטריץ' ובן גביר כי הוא נענה להצעתם והוא יוצב במקום ה-11 ברשימת הציונות הדתית | במפלגת יש עתיד לגלגו: "מה הבטיח נתניהו לאבי מעוז?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/22 15:15 יח באלול התשפב

מתקפל: אבי מעוז יוצב במקום ה-11 ברשימת הציונות הדתית
מעוז, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

חבר הכנסת ויושב ראש נעם, אבי מעוז, הודיע לסמוטריץ' ובן גביר כי הוא נענה להצעתם והוא יוצב במקום ה-11 ברשימת הציונות הדתית. כזכור, אמש (ג') הודיע מעוז עם סיומה של פגישת התייעצות עם רבני מפלגת נעם כי הכיוון המסתמן הוא שהמפלגה תתמודד עצמאית. בהודעת המפלגה אמש השאירו פתח וכתבו כי "הוחלט להיפגש מחר להמשך הדיון", וכאמור הם נכנעו וקיבלו את ההצעה.

בשבועות האחרונים היה נתק בין מעוז וסמוטריץ', ורק אתמול (ג') השניים נפגשו. מעוז מסר אחרי הפגישה כי הוא ציפה ש"פגישה כזאת תתקיים מיד אחרי החתימה עם בן גביר ולא אחרי כשלושה שבועות אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא", וכי הוא יבדוק את ההצעה מול רבני המפלגה.

נעם הותקפה אחרי ההודעה כאשר יושבי ראש הציונות הדתית ועצמה יהודית כתבו: "צר לנו שמפלגת נעם לא מצטרפת אל האחדות והודיעה על ריצה נפרדת וחסרת אחריות שתסכן את גוש הימין. ניצחון הימין והמאבק על זהותה היהודית של המדינה מחייבים אפס סיכונים בשריפת קולות והקמת ממשלת שמאל פרוגרסיבית בראשות לפיד. כפי שהודענו, היום בשעות הצהרים תוגש הרשימה לוועדת הבחירות".

ממפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד נמסר בתגובה: "והיום בפרק ההישרדות האישית, מה הבטיח נתניהו לאבי מעוז? אנחנו מהמרים או על טיפולי המרה בבתי הספר או על איסור הפלות. מה ההימור שלכם? גוש בן גביר-ביבי מסוכן לישראל.