צפו בליאק: אם לא נחייב את החרדים ללמוד לימודי ליבה כלכלת ישראל תקרוס

חבר הכנסת מיש עתיד השתתף בהצגת הרשימה ואמר לכיפה: "האתגר הכי גדול זה להמשיך את העשייה שלנו בשנה האחרונה, הבחירות הן על עתיד המדינה שלנו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/09/22 20:45 יז באלול התשפב

בליאק: אם לא נחייב את החרדים ללמוד לימודי ליבה כלכלת ישראל תקרוס
ולדימיר בליאק, צילום: כיפה

יש עתיד הציגה הערב (ג') את רשימתה לכנסת, ובראיון לחדשות כיפה אומר חבר הכנסת ולדימיר בליאק, שכיהן בשנה האחרונה כמרכז ועדת הכספים: "זו רשימה מצוינת, רשימה שהוכיחה את עצמה בשנה האחרונה. זו הרשימה הכי טובה שמפלגה בישראל יכולה להציג".

צפו בדברים של בליאק:

הוא התייחס לסערה סביב לימודי הליבה לחרדים וטען: "אם אנחנו לא נטפל בלימודי הליבה בשנים הקרובות, כלכלת ישראל תקרוס. אנחנו חייבים להוציא את האברכים לשוק העבודה בשיעורים יותר גדולים, וגם להחיל את לימודי הליבה על כלל מערכת החינוך". הוא סיים: "האתגר הכי גדול זה להמשיך את העשייה שלנו בשנה האחרונה, הבחירות הן על עתיד המדינה שלנו".

יש עתיד

יש עתיד צילום: אלעד גוטמן

כאמור, הערב (ג') הציג לפיד את הרשימה והתייחס גם הוא ללימודי הליבה: "אנחנו צריכים לוודא שכל ילד בישראל לומד מתמטיקה ואנגלית ועברית. לימודי ליבה הם העתיד של המדינה הזו. יש פה הזדמנות היסטורית לשלב את החרדים בשוק העבודה. הניסיון של נתניהו למכור את העתיד של הילדים שלנו בשביל דיל פוליטי הוא אובדן עשתונות וחוסר אחריות. הוא לא ייקח אותנו אחורה, אנחנו נעצור אותו".

כך תיראה רשימת יש עתיד: