בחירות 2022

עם סרוגה ברשימה: כך תיראה רשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-25

יו"ר ישראל ביתנו חשף את רשימת המועמדים של מפלגתו לכנסת ה-25, שאחת מהם היא הפעילה החברתית, בתיה כהנא-דרור | המתמודדת הסרוגה התמודדה בשנת 2015 בפריימריז של מפלגת הבית היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/22 19:29 טז באלול התשפב

עם סרוגה ברשימה: כך תיראה רשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-25
ליברמן , צילום: Yonatan Sindel/ Flash90

בחירות 2022: שלושה ימים לפני סגירת הרשימות, שר האוצר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן חושף רשימת המועמדים של מפלגתו לכנסת ה-25 באירוע חגיגי שנערך בנמל תל אביב, בהשתתפות  שרים, חברי כנסת, חברי הרשימה, נציגים מוניציפליים ופעילים מרחבי הארץ.

רשימת ישראל ביתנו:

1. ליברמן
2. פורר
3. סובה
4. שרון ניר
5. מלינובסקי
6. חמד עמאר
7. קושניר
8. בתיה כהנא דרור
9. יוסי שיין
10. לימור מגן תלם

אחת המועמדות ברשימה היא בתיה כהנא-דרור, עורכת דין פובליציסטית ופעילה חברתית. כהנא-דרור התמודדה בפריימריז של הבית היהודי ב-2015 על המקום המשוריין לנשים בעשירייה השנייה. המועמדות שלה עוררה התנגדות בעקבות אמירותיה בעבר. שעות לפני הבחירות המקדימות, הודיעה כי היא מסירה את מועמדותה.

טענות קשות על אגף העגונות. עו"ד כהנא דרור

 עו"ד כהנא דרור צילום: ניר צפריר

המשימה החשובה ביותר שלנו - היא למנוע מנתניהו להגיע ל-61 מנדטים

״המשימה החשובה ביותר שלנו - היא למנוע מנתניהו והגוש הפונדמנטליסטי שלו להגיע ל-61 מנדטים, כי אנחנו יודעים בדיוק מה יקרה ברגע שנתניהו, דרעי, גפני, סמוטריץ' ובן גביר יעלו לשלטון: פסקת ההתגברות, סגירת תיקי נתניהו, ביטול מוחלט של המונח "שוויון בנטל", ביטול חוק השבות, ביטול הדרישה ללימודי ליבה ושוד הקופה הציבורית".
 
"כבר בשנה האחרונה ראינו ניסיונות בכנסת לבטל את חוק השבות, כל אחד בתורו. לכן, כל אחד שמצביע לנתניהו מצביע לחבילת החושך שתחזיר את מדינת ישראל שנים אחורה.
רק ישראל ביתנו חזקה מפרידה בינם לבין השלטון. לכן, כל מאמציו של נתניהו זה לפגוע קודם כל באביגדור ליברמן ובמפלגת "ישראל ביתנו", בכל מחיר, אין קווים אדומים, אין מעצורים".

עלילת הדם האחרונה, היא חציית כל הקווים האדומים

 בנאומו, התייחס ליברמן נגד טענותיו של יוסי כמיסה שטען כי הוא הציע לו לפני 21 שנה מאה אלף דולר בתמורה לחיסולו של ניצב במשטרה. "גם השיטות הן שיטות נתניהו, ואני עוצר כאן ב-'שיטות נתניהו'. ההאשמות האבסורדיות, שחוזרים עליהן פעם אחר פעם, כל השופרות, כל כתבי החצר, עד שאנשים מתרגלים לאבסורד ומכאן הדרך לחיסול פוליטי היא קצרה מאוד. עלילת הדם האחרונה, היא חציית כל הקווים האדומים, שקרים בכל משפט, בכל מילה -  אבל לשקר אין רגליים ולכן אנחנו ננצח", אמר יו"ר ישראל ביתנו.
 
אנחנו נמנע מנתניהו 61 מנדטים. אנחנו נמנע מאלו שבהיעדר 61 מנדטים לנתניהו ירוצו להקים יחד איתו ממשלת רוטציה. אנחנו נמנע מאלו שמוכנים למען השלטון להקים קואליציה עם דרעי וגפני בתמורה לנתינת יד לשוד הקופה הציבורית. אנחנו נדרוש הקמת קואליציה ציונית וליברלית, בלי נתניהו. 'ישראל ביתנו' היא תעודת הביטוח כנגד קואליציה משיחית ופונדמנטליסטית. "ישראל ביתנו" היא תעודת ביטוח נגד שוד הקופה הציבורית״.