סמוטריץ' ובן גביר לוחצים על אבי מעוז: "לא נגיש את הרשימה בדקה התשעים"

ביום חמישי בחצות תיסגר הגשת הרשימות, ויושבי ראש הציונות הדתית ועוצמה יהודית הודיעו כי יגישו את הרשימה כבר ביום רביעי | הם קוראים ליושב ראש נעם להצטרף: המקום ה-11 הוא ריאלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/22 11:54 טז באלול התשפב

סמוטריץ' ובן גביר לוחצים על אבי מעוז: "לא נגיש את הרשימה בדקה התשעים"
איב מעוז בוועידת נעם, צילום: נחשון פיליפסון

לא מחכים לרגע האחרון: יושב ראש הציונות הדתית ויושב ראש עוצמה יהודית סיכמו שהרשימה המאוחדת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית תוגש ביום רביעי הקרוב, ולא במועד הסופי להגשת הרשימות. המהלך הוא איתות אחרון לאבי מעוז שיצטרף לרשימה.

לציבור לא מגיע שנגיש את הרשימה בדקה התשעים

לדברי סמוטריץ' ובן גביר, "לציבור לא מגיע שנגיש את הרשימה בדקה התשעים. יותר מידי פעמים אנשים החסירו נשימות והלכו לישון  עם רשימה אחת והתעוררו עם רשימה אחרת וזה לא מגיע לציבור. הפעם נגיש את הרשימה ביום הראשון המאפשר את הגשתה, זו תהיה רשימה חזקה, מצוינת ומגוונת באנשי עשייה שייצגו את עם ישראל בכנסת נאמנה".

סמוטריץ

סמוטריץ' ובן גביר | צילום: ללא

הם קראו ליושב ראש נעם להצטרף: "אבי מעוז הוא שותף ראוי ואהוב. אנחנו קוראים לו לקבל את הצעתנו ולהיכנס למקום ה-11 ברשימה שהיום לפי כל הסקרים מקבלת 12 ו-13 מנדטים, אנחנו לא מוותרים על אף קול, וקוראים לאנשי נעם היקרים לפעול מתוך אחריות לגוש, הפעם חייבים לנצח".

רב ומזרחי: נחשף המועמד השני של מפלגת נעם

הבוקר (ב') חשפו במפלגת נעם את המועמד השני ברשימה. מה שנבחר הוא הרב ישראל אביטן, בן 36, נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא מתגורר כיום בגבעת אולגה אליה עבר מהישוב שבות רחל. הרב אביטן אמר כי הוא מגיע למפלגת נעם "מתוך תחושת שליחות גדולה, ומתוך אחריות גדולה, מתוך הרגשה שאנחנו נמצאים במצב חירום, פיקוח נפש ממש ונקראתי לדגל. אני מרגיש את הצורך ואת הלבבות הגדולים, הרבה לבבות בעם ישראל שמחכים לשמוע אותנו, הרבה אנשים שרוצים וצמאים למסרים ולקול הגדול והפשוט של נעם, שכל יהודי מחובר אליו".


(אבי מעוז באולפן כיפה, לפני כשבועיים)