ניר ברקת: "נתניהו יחליף את היועמ"שית"

חבר הכנסת מהליכוד התראיין וטען כי יושב ראש הרשימה שלו יחליף את היועצת המשפטית לממשלה בהרב-מיארה: "מי שייבחר יבחר מי היועץ המשפטי הכי טוב. קודם כל צריך לנצח את הבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 10:52 טו באלול התשפב

ניר ברקת: "נתניהו יחליף את היועמ"שית"
ניר ברקת, צילום: משה ביטון

היועצת המשפטית לממשלה הספיקה לקבל כמה החלטות שהקימו עליה את חברי הכנסת מימין, וחבר הכנסת ניר ברקת מודה בפה מלא: נחליף אותה. כזכור, היא עמדה על הרגליים האחוריות כאשר בג"ץ קידם את בחירתו של מזוז רק לבחירת הרמטכ"ל.

"האמון שיש לנו כעם ישראל במערכת אכיפת החוק הוא נמוך"

"האמון שיש לנו כעם ישראל במערכת אכיפת החוק הוא נמוך, וצריך מערכת שמאמינים בה", טען ברקת בראיון ברדיו 103FM. "מי שייבחר יבחר מי היועץ המשפטי הכי טוב. קודם כל צריך לנצח את הבחירות. אני חושב שנתניהו יחליף את היועמ"שית". 

ברקת מבקר באומן

בשל המלחמה והקרבות הפעילים בין כוחות רוסיה לכוחות אוקראינה, משרד החוץ חידד בשבוע שעבר את אזהרת המסע הקיימת לאוקראינה וקרא לאזרחי ישראל להימנע באופן גורף מלהגיע לשטחי אוקראינה, כולל העיר אומן וסביבותיה. למרות אזהרת המסע, חבר הכנסת מהליכוד, ניר ברקת נסע לאומן שבלב חזית המלחמה.

ברקת הגיב לביקורות בראיון: "הנסיעה שלי הייתה לבקשת הרב הראשי, הוא הזמין אותי. מדינת ישראל לא נוכחת שם, איפה המדינה? איפה ההזדהות של ישראל נגד הזוועות שהשאיר הצבא הרוסי? אנחנו יהודים, איפה אנחנו? אנחנו צריכים לסייע להם ולהגן על חפים מפשע. הממשלה שלנו לצערי הרב לא עושה, זה מהלך חמור מאוד".