בחירות 2022

עידית סילמן התפטרה מהכנסת, רוני ססובר תכנס במקומה

חברת הכנסת מימינה הגישה מכתב התפטרות מהכנסת לידי יושב-ראש הכנסת מיקי לוי לקראת השיריון בליכוד | רוני ססובר, הבאה ברשימה, תכנס במקומה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 10:00 טו באלול התשפב

עידית סילמן התפטרה מהכנסת, רוני ססובר תכנס במקומה
שמוליק סילמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חברת הכנסת עידית סילמן הגישה הבוקר (א') את מכתב התפטרותה מהכנסת לידי יושב-ראש הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי. ההתפטרות מגיעה על רקע השיריון הצפוי לה ברשימת הליכוד לאחר שפרשה מהקואליציה וסייעה להפלתה.

רוני ססובר תחליף

חברת הכנסת שתכנס במקומה היא רוני ססובר, הבאה ברשימת ימינה, שכבר הפכה למזוהה עם רשימת נעם. בשישי דיווחנו כי בימינה מספרים שסילמן ניסתה בשבוע האחרון לבדוק אפשרות לכינוס ועדת הכנסת כדי להיות מופרשת מימינה ולא להתפטר ולהפסיד את המשכורות, סילמן מכחישה.

מחר (ב') צפוי הליכוד להביא לאישור את השריונים של יו"ר התנועה, בנימין נתניהו, לקראת סגירת הרשימות ביום חמישי הקרוב.

שיקלי: "מעט מדי, מאוחר מדי"

חבר כנסת נוסף מימינה שצפוי לקבל שיריון בליכוד הוא עמיחי שיקלי, שאחרי דיונים ארוכים הופרש מהמפלגה ופרש גם הוא. אחרי פרישתו מי שנכנס היה יום טוב כלפון, שהוחלף לאחר שנחשד בפרישה.

אחרי ההיפרדות של שקד והנדל כתב שיקלי: "מעט מדי, מאוחר מדי. מי שברגעי האמת לא ידעה לחתוך מהממשלה הרעה הזו ומנעה מחבריה לעשות זאת, מי שגם בזמן פציעות לא ידעה לומר "טעיתי" ושלחה את פולארד לעשות זאת בשמה, מי שגם עכשיו לא מוכנה לוותר על הכיסא והנהג - לא ראויה להנהגה!".