הדר מוכתר פרצה בבכי בשידור חי: "אני עוברת פה לינץ'"

ראיון הבוקר של יו"ר צעירים בוערים הגיע לכדי בכי. "כל הקטע עם המרצדס, זה היה צעד אחד רחוק מידי. לקחת את הדבר הזה ולנסות להשחיר את השם שלי, זה היה לי ממש כואב", אמרה מוכתר בדמעות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/09/22 09:45 יב באלול התשפב

הדר מוכתר פרצה בבכי בשידור חי: "אני עוברת פה לינץ'"
הדר מוכתר, צילום: Shutterstock, באדיבות המצולמת

יו"ר מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, התארחה הבוקר (ה') בתכנית הבוקר של "עכשיו 14", וניסתה להשיב לטוענים נגדה כי ברשותה יש מרצדס, איתו הגיעה לראיון מוקדם יותר בערוץ. בשלב מסוים פרצה מוכתר בבכי.

"כמה שעות אני נוסעת באוטובוסים בבוקר, כמה ראיונות אני מאחרת להם בגלל שאני נוסעת ברכבות באוטובוסים, מעולם לא החזקתי רכב בחיים שלי. כל הקטע עם המרצדס, זה היה צעד אחד רחוק מידי "אבא שלי לא מליונר, לקחת את הדבר הזה ולנסות להשחיר את השם שלי, זה היה לי ממש כואב", היא אמרה בקול רועד.

"יש פה פוליטקאים שהם ממולחים, אבל אני בסך הכל בחורה בת 20 שרוצה לעשות שינוי במדינה. אין מאחורי יועצים, דובר ולשכה. אין לי את זה. הכל אני לבד. אני מנהלת לעצמי את המדיה. אני לא מקבלת שקל מאף אחד. אני לא פוליטיקאית ממולחת, אני רק רוצה לעשות טוב במדינה", הוסיפה מוכתר בבכי. 

בחשבון הטוויטר שלה כתבה מוכתר: "אני עוברת פה לינץ שלא בצדק. אני לא פוליטקאית עם ארבע יועצים. אני הדר, ילדה בת 20 שרוצה לשנות. אתם עושים לי עוול".

מוקדם יותר השבוע פרסמנו כי יו"ר מפלגת "חופש כלכלי", סגן השר אביר קארה, פנה למוכתר בבקשה לרוץ יחד והיא אמרה לו לא. בשיחה עם חדשות כיפה הסבירה: "אני לא רוצה, צעירים בוערים זה מותג שהוא חזק ואנחנו רוצים להריץ צעירים שלא התלכלכו בפוליטיקה".