צפו פולארד תומך באיילת שקד: "מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה"

יונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד: "מגיעה לשקד ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמוה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 09:04 ג באלול התשפב

פולארד תומך באיילת שקד: "מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה"
ג'ונתן פולארד , צילום: ללא

תמיכה מפתיעה: יונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד. כזכור, בשבועות האחרונים עלה שמו בהקשר של מפלגת עוצמה יהודית, אך הוא צינן את ההתלהבות ואמר כי "חשוב לי לתרום לעם ישראל - אך מקומי איננו בכנסת. אני חושב שכבר סבלתי מספיק".

צפו בסרטון התמיכה של פולארד בשקד:

"קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל"

כאמור, בסרטון שמתפרסם הוא אומר: "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל. בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד".

איילת שקד

איילת שקד. תמיכה מפתיעה | צילום: עופר חן

פולארד הוסיף: "כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית".

פולארד חתם: "כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".