בחירות 2022

אביר קארה: "יש מפלגות שמאוד רוצות שאני אגיע אליהן"

יומיים אחרי ששרת הפנים איילת שקד וסגן השר אביר קארה החליטו להיפרד, סגן השר מספר על הצעד הבא: "יש לי הצעות על השולחן, וזה מה שגורם לי להתלבטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/22 09:06 א באלול התשפב

אביר קארה: "יש מפלגות שמאוד רוצות שאני אגיע אליהן"
קארה, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

ביום שישי האחרון נרשם עוד פיצול במפלגת ימינה, כאשר סגן השר אביר קארה ושרת הפנים איילת שקד החליטו לעזוב זה את זו ושקארה לא יתמודד לכנסת כחלק ממפלגת הרוח הציונית בראשות שקד. הבוקר (א') קארה מספר על ההחלטה.

 בראיון לרדיו 103FM אמר קארה: "פחות אהבתי את הצורה שבה היא הגיבה, מאחל לה וללובי החקלאי בהצלחה". על מפלגת השולמנים אמר: "צריכים לבחון את הנושא הזה, עוד לא קיבלתי החלטה סופית בנושא, יש לי הצעות על השולחן, וזה מה שגורם לי להתלבטות. יש מפלגות קיימות שמאוד רוצות שאני אגיע אליהן". מנגד, שקד אמרה אמש לפעילים על הקרע בינה לבין סגן השר אביר קארה: "היו ביני לבין קארה מחלוקת על בניית ישובים חדשים. הוא מאוד התנגד".

כזכור, ביום שישי האחרון שקד הודיעה לאביר קארה שהוא לא יהיה חלק מרשימת הרוח הציונית בכנסת ה-25 בעקבות דרישתו להיות מספר 4 ברשימה. איילת שקד מסרה בעקבות ההחלטה: "אביר קארה פעל למען עצמאים ולמען הסרת רגולציה בשנה האחרונה והביא הישגים חשובים. הרוח הציונית תמשיך להוביל את דגל השוק החופשי ולהילחם בחסמים וביוקר המחייה. מאחלת לאביר הצלחה בכל אשר ילך".