בחירות 2022

ציטוטים בלעדיים איילת שקד לפעילים: "אני מדברת עם הבית היהודי"

שרת הפנים ויו"ר הרוח הציונית איילת שקד קיימה אמש מפגש עם פעילי המפלגה בזום שם התייחסה לכמה מהסוגיות הבוערות: "היו ביני לבין קארה מחלוקת על בניית ישובים חדשים. הוא מאוד התנגד"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/08/22 07:27 א באלול התשפב

איילת שקד לפעילים: "אני מדברת עם הבית היהודי"
שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במפלגת הרוח הציונית בראשות שרת הפנים איילת שקד, מקיימים בימים אלא שורה אינטנסיבית של חוגי בית ושיחות עם מצביעים פוטנציאלים, אתמול (ש') בלילה שוחחה שקד בזום עם כמה מהפעילים, וציטוטים מעניינים מהשיחה הגיעו לידי חדשות כיפה. 

המחלוקות עם אביר קארה והמגעים עם הבית היהודי

על הקרע בינה לבין סגן השר אביר קארה שעזב את המפלגה אחרי שלא הוצע לו המקום החמישי אמרה שקד: "היו ביני לבין קארה מחלוקת על בניית ישובים חדשים. הוא מאוד התנגד". שרת הפנים התייחסה גם לאפשרות שהרוח הציונית תחבור למפלגת הבית היהודי בראשות יוסי ברודני וחשפה כי מתקיימות שיחות: "אני מדברת עם הבית היהודי". 

בתגובה למסרים של כחול לבן לפיהם ביום שאחרי הבחירות הם יצליחו להקים ממשלה עם החרדים אך ללא יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמרה שקד: "אני מכירה את החרדים. אין מצב בעולם שהם באים לממשלת אחדות בלי הליכוד".

כזכור, ביום שישי האחרון שקד הודיעה לאביר קארה שהוא לא יהיה חלק מרשימת הרוח הציונית בכנסת ה-25 בעקבות דרישתו להיות מספר 4 ברשימה. איילת שקד מסרה בעקבות ההחלטה: "אביר קארה פעל למען עצמאים ולמען הסרת רגולציה בשנה האחרונה והביא הישגים חשובים. הרוח הציונית תמשיך להוביל את דגל השוק החופשי ולהילחם בחסמים וביוקר המחייה. מאחלת לאביר הצלחה בכל אשר ילך".