סטרוק מגיבה לבכירים שקראו לגיוון הרשימה: אם לא אצליח זה כי אני חברונית

הפריימריז לרשימת מפלגת הציונות הדתית לכנסת ה-25 מתחמם: הבוקר קרא ויו"ר המפלגה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לגוון את הרשימה, כך הגיבה חברת הכנסת אורית סטרוק

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/08/22 13:42 כו באב התשפב

סטרוק מגיבה לבכירים שקראו לגיוון הרשימה: אם לא אצליח זה כי אני חברונית
סטרוק, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הפריימריז לרשימת הציונות הדתית יצא הבוקר (ג') לדרך, כאשר אחת השאלות המרכזיות היא האם נראה רשימה שמרנית או מעט יותר פתוחה, שתפנה לקהלים רחבים יותר, הבוקר קרא יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' לגיוון הרשימה, חברת הכנסת אורית סטרוק מסמנת את הגיוון כמכשול אפשרי להצלחתה.

בהקלטה שפרסמה סטרוק היא אומרת: "יוצאת עם הבנה שאם לא אצליח היום, זה יהיה רק בגלל שאני חברונית.  האם הייתי מוותרת על חברון למען ההצלחה? בשום אופן לא! ‏מאמינה בכם, הבוחרים, שתתנו לי כח להמשיך לפעול למען כל מה שחשוב לכולנו, בכל מקום בארץ, לכל מגזר - כפי שעשיתי עד היום".

כאמור, רגע לפני פתיחת ההצבעה בבחירות המקדימות במפלגת הציונות הדתית היום, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ פנה למתפקדי המפלגה באיגרת אישית ושיתף בתחושותיו. "המהלך הדמוקרטי שיצאנו אליו נועד להביא אחדות ולאפשר פתיחת שורות ושותפות אמיתית בין כל גווני הקשת של הציונות הדתית והימין המאמין".

אחוז ההצבעה בפריימריז לציונות הדתית עומד נכון לשעה 13:00 על 41% ומספר המצביעים בפועל עד כה: 9,696 איש. כאמור, הקלפיות ייסגרו בשעה 20:00, התוצאות יפורסמו מיד לאחר מכן באירוע הכרזה רשמי בכפר המכביה.