בחירות 2022

ראיון שמחה רוטמן: "חברי הממשלה נשענו על תומכי טרור והפכו לתומכי טרור"

חבר הכנסת שמחה רוטמן בראיון לחדשות כיפה: "בן גביר בחר לצערי לעזוב את שולחן המשא ומתן, למרות שסמוטריץ' היה זמין לו כל הזמן" | על הפריימריז: "הרבה מהציבור הסרוג היום הוא נטול בית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/08/22 17:09 כד באב התשפב

שמחה רוטמן: "חברי הממשלה נשענו על תומכי טרור והפכו לתומכי טרור"
רוטמן בראיון לכיפה, צילום: חדשות כיפה

בפתח הריאיון עם חבר הכנסת שמחה רוטמן שמתמודד בפריימריז הציונות הדתית, הוא סיפר על המטרה שלו בפריימריז, "מקווה שנראה רשימה מגוונת, אנחנו רוצים להרחיב קהלים, יש לנו עוד הרבה מקום לגדול. לצערנו הרבה מהציבור הסרוג היום הוא נטול בית, ואנחנו יכולים להיות בית עבורם".

אתה טוען שאין בית לימין הרך, אבל שקד כן מציעה בית כזה

"מי שרוצה ימין לא יכול ללכת לאיילת ושקד שהקימו ממשלה עם תומכי טרור שלא רק שילמו משכורות למחבלים, החידוש של הממשלה הזאת הייתה להעביר את כספי משלם המיסים לטובת הטרור. הם נשענו על תומכי טרור והפכו לתומכי טרור".

"יש הרבה הבדלים ביננו לבין בן גביר"

נראה איחוד עם נעם ועצמה? 

"אנחנו צריכים להיות מטריה כמה שיותר רחבה. בן גביר בחר לצערי לעזוב את שולחן המשא ומתן, למרות שסמוטריץ' היה זמין לו כל הזמן. הציבור רוצה שנרוץ יחד. יש הרבה הבדלים ביננו לבין בן גביר, בעיקר ברוחב היריעה של הנושאים". 

למה דגל האחדות מורם על ידי שקד ולא על ידי המפלגה הציונית דתית?

איזה אחדות? שקד והנדל הקימו ממשלה שכל עניינה זה להחרים חצי מהעם, אדריכלי הממשלה הזאת מעיזים בכלל לדבר על אחדות? אנחנו רוצים אחדות של כל הימין ויועז הנדל הוא זה שחסם את זה".