אבידר יוזם חוק שיכול לסבך את הפוליטיקאים בעבירה פלילית

יו״ר ״ישראל חופשית דמוקרטית״, אלי אבידר מספר הערב על החוק אותו הוא מתכוון לקדם: ״בשלושה חודשים ראשונים נעביר חוק שהופך מהלכי עריקה ממפלגות לעבירה פלילית״ 

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/08/22 20:52 כג באב התשפב

אבידר יוזם חוק שיכול לסבך את הפוליטיקאים בעבירה פלילית
אבידר התפטר, צילום: עמיאל ירחי

השר לשעבר אלי אבידר ממשיך לקיים כנסים על מנת לקדם את מפלגתו החדשה 'ישראל חופשית דמוקרטית', באירוע שבת תרבות סיפר אבידר על חוק חדש שהוא מתכוון להעביר, איסור על עריקה בין מפלגות. 

אבידר: ״לא יתכן שתקדים סילמן יתקיים"

אבידר הסביר את החוק: ״לא יתכן שתקדים סילמן יתקיים בעתיד. אנחנו מחויבים לשינוי שיטת הממשל ולאפשר קיומה של ממשלות יציבות ומתפקדות שיתעסקו עם הנושאים שבאמת בוערים לחברה הישראלית״.

בנוגע לעתיד הפוליטי, אמר: ״אנחנו בעד איחודים. עם זאת, לא ניפול לפח שטמנו לבוגי יעלון, עופר שלח ורון חולדאי. במקרה ולא יהיו איחודים נרוץ עד הסוף. המצביעים שאיבדו אמון במפלגות הגוש יצביעו לנו״.

כמו כן התיחס אבידר למשבר במערכת החינוך וליוקר המחיה: ״ישראל היא מדינה עשירה עם אזרחים עניים. הבעיה במחיר הטונה היא שולית, הבעיה האמיתית טמונה בכך שהמדינה נמצאת עמוק בכיסם של האזרחים ומשקיעה בהם פחות בכל שנה.  באשר למשבר במערכת החינוך, ההורים גם ככה קורסים מנטל יוקר המחיה, שביתה ב1 בספטמבר לא תסייע למצב. אני קורא למשרדי האוצר והחינוך להתעשת ולמצוא פתרון למשבר״.