איתמר בן גביר שוקל לשריין את יונתן פולארד בעוצמה יהודית

אחרי מסיבת העיתונאים הדרמטית וההכרזה על ריצה עצמאית, יושב ראש עוצמה יהודית נפגש עם המרגל היהודי שעלה ארצה ומריץ אותו בסקרים פנימיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/22 08:05 כב באב התשפב

איתמר בן גביר שוקל לשריין את יונתן פולארד בעוצמה יהודית
פולארד, צילום: צילום מסך מהאירוע

בצל המשא ומתן התקוע עם סמוטריץ' וההכרזה על ריצה עצמאית, מועמד מפתיע לשריון ברשימתו של בן גביר. בישראל היום פורסם כי יושב ראש עוצמה יהודית שוקל לאחרונה להציע מקום ברשימה ליהונתן פולארד, המרגל היהודי שעלה לפני כשנתיים לישראל לאחר מאסר ארוך בארצות הברית. לפי הדיווח, בן גביר אף נפגש לאחרונה עם פולארד ובימים האחרונים הוא מריץ את שמו בסקרים פנימיים של עוצמה יהודית.

בטור שפרסם לאחר גל הפיגועים האחרון בידיעות אחרונו, כתב פולארד: "אני מחכה למישהו, למנהיג. מנהיג יהודי אמיתי, שיצעד קדימה וישיב את הפסים הכחולים והמגן דוד אל הדגל שלנו. אני מחכה למנהיג שיכניס פחד מה' בליבם של שונאינו. אני מחכה למנהיג שיפעל בלי לחשוש ממה שכל אחד אחר מחוץ למדינתנו חושב. אנחנו יודעים למה אנחנו כאן. ה' נתן לנו את הארץ הזו. לא האימפריה הבריטית, חבר הלאומים, וושינגטון או האו"ם".

הוא הוסיף: "זה עצוב להבין שהמשימה הקדושה שלנו להקים מחדש את ביתו הלאומי של העם היהודי בפעם השלישית, איננה אפילו בחצי הדרך. וזאת בשל הפחד והחרדה שלנו, לא בגלל פעולותיהם של אויבינו. עדיין לא השבנו אלינו את ארצנו, את הביטחון העצמי שלנו ואת העצמאות שלנו באופן שאליו אנו מחויבים לאחר 2,000 שנות פוגרומים, מסעות צלב, אינקוויזיציות וניסיונות חוזרים ונשנים להשמיד את עמנו".