"יאיר גולן הוא מוקיון רודף תשומת לב"

אחרי שסגן שרת הכלכלה, חבר הכנסת יאיר גולן ממרצ תקף הבוקר את המתפללים שהגיעו הלילה לקבר יוסף, יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון תקף: "תרבות שנאת ישראל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/08/22 11:50 כא באב התשפב

"יאיר גולן הוא מוקיון רודף תשומת לב"
גולן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגן שרת הכלכלה, חבר הכנסת יאיר גולן עורר הבוקר סערה כשאמר: "קבר יוסף זה הזיה מטורפת, הייתי שם הרבה מאוד פעמים, זה מופרע. רק לחשוב שחיילי צה"ל יכולים להיהרג כדי לאבטח קבוצות חרדים שאפילו לא משרתים בצבא".

"יאיר גולן הוא מוקיון"

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון מסר בתגובה לדבריו של יאיר גולן על קבר יוסף: "יאיר גולן הוא מוקיון רודף תשומת לב, תרבות שנאת ישראל של יאיר גולן והפייקים שהוא מפיץ מעוררים רחמים. עם ישראל הוא בריא ויחזור לקבר יוסף באופן מלא".הרב יצחק גולדקנופף הוסיף: ״מפחיד לזהות בקרבנו תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בגרמניה לפני 80 שנה״.

פיגוע בקבר יוסף

כאמור, במהלך התפילה שהתקיימה הלילה בקבר יוסף, פתחו פורעים פלשתינים בירי עבר כוחות הביטחון שהשיבו באש. מחבל אחד נהרג ועשרות פורעים נפצעו, ביניהם שלושה במצב קשה, כך על פי דיווח של הסהר האדום. בצה"ל מדווחים גם על תקרית חריגה שהתרחשה במהלך יציאת הכוחות מהפעילות בקבר יוסף בעיר שכם. במהלך העלייה לרכבים נפלט בשוגג כדור מנשקו של אחד הלוחמים. הכדור פגע בווסט קרמי של לוחם אחר שלא נפגע. בצה"ל מדווחים כי האירוע מתוחקר.