צפו חבר כנסת מהליכוד חושף בסרטון הפריימריז שלו: אני מתחתן בעוד חודש

יואב קיש מדבר בסרטון חדש על הקשר שלו לתנועת הליכוד, לשלושת ילדיו ולבנו בעל הצרכים המיוחדים שנפטר בגיל 13: "ילד מדהים". מיד לאחר מכן הודיע על החתונה שלו ושל בת זוגתו בעוד חודש: "מגיע לנו מזל טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 14:02 כט בתמוז התשפב

חבר כנסת מהליכוד חושף בסרטון הפריימריז שלו: אני מתחתן בעוד חודש
הליכוד לאחר בחירות סבב 3, צילום: Gili Yaari/Flash90

חבר הכנסת יואב קיש מתכונן בימים אלה לבחירות המקדימות במפלגת הליכוד. בעשירי באוגוסט יצאו כ-120,000 מתפקדי הליכוד לבחור את נציגיהם לרשימת המפלגה לכנסת ה-25. אחד מהמתמודדים הוא יואב קיש, מקום 21 ברשימה לכנסת היוצאת.

בסרטון חדש לקראת הפריימריז בו הוא מדבר על הקשר שלו לתנועת הליכוד, חושף קיש כי בעוד חודש הוא וחברתו מתחתנים. "הכרנו כשאני הייתי בת 16", אמרה בסרטון בת זוגו של קיש, טלי, "היינו חברים שלוש שנים ואז נפרדו דרכינו. לפני כמה שנים חבר משותף איחד אותנו...". קיש המשיך בהתרגשות: "ומגיע לנו מזל טוב. עוד חודש אנחנו מתחתנים".

בסרטון הבחירות התייחס קיש (צאצא לרבי שמואל מסלנט) גם לשלושת ילדיו ולבנו מתן בעל הצרכים שנפטר בגיל 13: "יש לי שלושה ילדים מקסימים. אני לא שוכח לרגע את הבן שלי מתן. ילד מדהים בעל צרכים מיוחדים לפני כשמונה שנים".

יואב קיש

יואב קיש | צילום: כיפה

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן