סגן ראש עיריית רמת גן מתמודד בפריימריז העבודה: "מתחייב להילחם בכפייה הדתית"

רועי ברזילי, סגן ראש עיריית רמת גן הממונה על תחום התכנון והבנייה בעיר, החליט להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה: "מפלגת העבודה בנתה את המדינה, ועליה לחזור למקומה הטבעי כמפלגת שלטון מרכזית,  שתוביל את ישראל למציאות טובה וצודקת יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/22 15:02 כה בתמוז התשפב

סגן ראש עיריית רמת גן מתמודד בפריימריז העבודה: "מתחייב להילחם בכפייה הדתית"
רועי ברזילי, צילום: עופר חן

רועי ברזילי, סגן ראש עיריית רמת גן הממונה על תחום התכנון והבנייה בעיר ויו"ר הספארי החליט להתמוד בפריימריז של מפלגת העבודה. ברזילי, יו"ר התנועה החילונית-ליברלית "רמת גן חופשית", מכהן כחבר מועצת העיר משנת 2008. הוא הצטרף למפלגת העבודה בגיל 13 ושימש כיו"ר נוער העבודה. עם שחרורו מצה"ל כיהן כמזכיר המשמרת הצעירה של "העבודה" ברמת גן.

ברזילי, בעל תואר ראשון במדע המדינה וסוציולוגיה, ותואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, אמר כי ההחלטה להתמודד בעבודה היא טבעית. "מאז שאני זוכר את עצמי, מפלגת העבודה היא הבית האידיאולוגי והפוליטי שלי. ערכי המפלגה, שמבוססים על שוויון, סולידריות, ניקיון כפיים וחתירה לשלום, הם הערכים שלאורם פעלתי תמיד ואמשיך לפעול בכל תפקיד שאמלא".

"מפלגת העבודה בנתה את המדינה, ועליה לחזור למקומה הטבעי כמפלגת שלטון מרכזית,  שתוביל את ישראל למציאות טובה וצודקת יותר - חברתית, כלכלית ומדינית".

עוד הוא אמר כי כחבר מועצה וכסגן ראש עיריית רמת גן, "פעלתי למען כלל תושבי העיר, נאבקתי בכפייה הדתית ונלחמתי ללא פשרות במי שהשתמשו בכוחם כדי להיטיב עם עצמם ולהשחית את המערכת הציבורית. שחיתות היא סכנה קיומית. לכן, כשליח ציבור בעיריית רמת גן, נאבקתי ללא פשרות כדי למגר אותה. הייתי שותף מרכזי למחאת 'הדגלים השחורים' ולהפגנות בבלפור, נגד השלטון המושחת שהנהיג בנימין נתניהו".