המתמודד על ראשות מפלגת העבודה מפתיע: אנחנו צריכים להתמרכז

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הכריז השבוע שיתמודד על ראשות המפלגה מול מרב מיכאלי. היום הוא חשף את סיסמת הבחירות, "העבודה במרכז", והסביר: "כשהעבודה במרכז ואיננה מפלגת נישה, היא אינה חוששת מחיבורים אמיצים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/07/22 13:24 ח בתמוז התשפב

המתמודד על ראשות מפלגת העבודה מפתיע: אנחנו צריכים להתמרכז
מפלגת העבודה לאחר בחירות הסבב הרביעי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

קרב על ראשות מפלגת העבודה. מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הודיע ביום שלישי כי יתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה מול שרת התחבורה והיו"ר בפועל, מרב מיכאלי. היום (ה') חשף חרמוני את סיסמת הבחירות שלו, הסלוגן בו יעשה שימוש בתקופה הקרובה: "העבודה במרכז".

חרמוני הסביר: "צמד המילים הזה הוא המפתח שבעזרתו נחלץ את המפלגה שהקימה את המדינה מהכלוב הנישתי שאליו נקלעה. אני שואף למפלגה עם מספר דו-ספרתי של מנדטים, עם מוסדות דמוקרטיים מתפקדים, עם מקום ליד ההגה של המדינה ולא במושב האחורי. כשהעבודה במרכז ואיננה מפלגת נישה, היא אינה חוששת מחיבורים אמיצים - כאלה שהובילו אותה בעבר לשלטון ויכולים להחזיר אותה לשם".

ערן חרמוני רוצה להתמרכז |

ערן חרמוני רוצה להתמרכז | צילום: Gili Yaari /Flash90

מזכ"ל המפלגה שלל ביום שלישי חיבור עתידי עם מרצ, ואמר כי "על מפלגת העבודה לחזור לדרך רבין ולא להיגרר לקרב פירורים עם מרצ. עלינו ליזום מהלך אמיץ לחיבורים גדולים בגוש לכיוון המרכז, ולגבש כח גדול ומשמעותי שישמש אלטרנטיבה שלטונית; אפעל להציב בראש הרשימה לכנסת דמות ציבורית המסוגלת להתמודד על ראשות הממשלה ולהציב את העבודה על מספר דו ספרתי".

הפרטים על הבחירות לראשות המפלגה: 

  • הבחירות הפנימיות לראשות המפלגה ייערכו ב18.7.22
  • הבחירות יתבצעו באופן אלקטרוני. בנוסף, יוצבו לטובת הבוחרות והבוחרים 4 קלפיות בערים הגדולות- ב״ש, חיפה, ירושלים ותל אביב. 
  • כלל חברי וחברות מליאת החברים יוכלו להצביע בתנאי שהתפקדו בטרם הכרזת רה״מ על פיזור הכנסת. כלומר, מתפקדים ומתפקדות שהצטרפו למפלגה עד 20.6.2022.