בחירות 2022

עימות חריף "אני מתחלחל מהמחשבה שאיתמר בן גביר יהיה שר"

עימות בין חבר הכנסת איתמר בן גביר לחבר הכנסת גלעד קריב, קריב תקף: "איום אסטרטגי על הדמוקרטיה הישראלית והציונות" | בן גביר לא נשאר חייב: "קריב הפך את היהדות לכלי ניגוח פוליטי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/07/22 16:52 ד בתמוז התשפב

"אני מתחלחל מהמחשבה שאיתמר בן גביר יהיה שר"
ח"כ גלעד קריב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבחירות מתקרבות ואיתם העימותים האישיים בין חברי הכנסת. יו"ר ועדת חוקה, חבר הכנסת גלעד קריב אמר היום בוועידת גלובס כי בן גביר הוא איום אסטרטגי על הדמוקרטיה. חבר הכנסת בן גביר תקף חזרה: "צריך להתבייש לפני שהוא מעלה את שמי".

קריב: "מתחלחל מן המחשבה"

קריב אמר היום: "דעותיי הפוליטיות ידועות, אני אדם שמתחלחל מן המחשבה שאיתמר בן גביר יהיה שר בממשלה הבאה. אני חושב זה איום אסטרטגי על הדמוקרטיה הישראלית והציונות. אני אומר את זה כאן כי זה לא קשור רק לגזענות לדמוקרטיה, ליהדות לציונות - אלא גם לנושא שאנחנו מדברים עליו כאן

איתמר בן גביר. ניסיון התנקשות

איתמר בן גביר.

בסופו של דבר יש שאלה אחת - האם הממשלה תופסת את עצמה כמחויבת לכל אזרחי ישראל - אלה שבנגב ובגליל ואלה שבמרכז, יהודים וערבים, חרדים וחילונים, או שזו ממשלה שבסופו של דבר עקודה לאינטרסים של סקטורים מסוימים בלבד. ואם הממשלה הבאה תהיה ממשלה סקטוריאלית - על שני הצדדים - שבסופו של דבר לכודה בידי סדר יום לאומני וקנאי - שום דבר מהדברים שאנחנו מדברים עליו לא ייפתר. משבר הדיור היחיד שייפתר הוא משבר הדיור מעבר לקו הירוק וצריך להגיד את הדברים".

בן גביר: "צריך להתבייש"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לדברי קריב בוועידת גלובס: "אזרחי ישראל התחלחלו במשך שנה מהישיבה של הקואליציה עם תומכי טרור. הממשלה נסחטה על ידי האחים המוסלמים והסכימה לתקציב בסך 53 מליארד שקל, הכשירה בנייה בלתי חוקית, וגרמה ליוקר המחייה. קריב שהפך את היהדות לדת חדשה וכלי ניגוח פוליטי,  צריך להתבייש לפני שהוא מעלה את שמי, כי את החרפה שלו ושל הממשלה, הציבור יזכור טוב טוב בבחירות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן