בלעדי מתן כהנא בהקלטה: "צריכים לעשות הכל כדי שנתניהו לא יחזור"

בזמן שבימינה מתחולל קרב בין איילת שקד למתן כהנא מי יירש את המפלגה אחרי עידן בנט, אנחנו מפרסמים הקלטה של כהנא בה הוא מודיע: "נתניהו נמצא במקום מסוכן למדינת ישראל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/06/22 19:11 כח בסיון התשפב

מתן כהנא בהקלטה:  "צריכים לעשות הכל כדי שנתניהו לא יחזור"
כהנא, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

עדיין לא ברור אם ראש הממשלה נפתלי בנט יתמודד בבחירות הקרובות, מה שמוביל לקרב ירושה בין סגן השר לשירותי דת מתן כהנא ושרת הפנים איילת שקד. כאשר המחלוקת העיקרית בין השניים היא על שיתוף פעולה עם נתניהו אחרי הבחירות.

כהנא: "צריכים לעשות הכל כדי שנתניהו לא יחזור"

בהקלטה שהגיעה לידי "חדשות כיפה" נשמע כהנא אומר לפעילי המפלגה: "אנחנו חייבים כמה שיותר רחב וביחד.  נתניהו נמצא במקום מסוכן למדינת ישראל, מוביל אותנו לשיסוי ופילוג נוראיים. צריכים לעשות הכל כדי שהוא לא יחזור לכיסא ראש הממשלה". 

גם ראש הממשלה נפתלי בנט פגש את הפעילים בכנסת ואמר להם בשיחה: "אני רוצה להגיד תודה רבה, בראש ובראשונה, לחברי הסיעה שברגע מאוד קשה של מדינת ישראל לפני שנה, נכנסו לתוך הממשלה מתוך הבנה עמוקה שחייבים לדאוג למדינה שלנו. כולנו נשכבנו על הגדר למען המדינה. זה דרש מהח"כים אומץ לב נדיר. כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד.

כשקיבלנו החלטה בממשלה על הקמת יישובים ברמת הגולן, ותמכו בהחלטה שרים ממפלגות מר״צ ועד ימינה - זה עדיף מאשר שלא עובדים ביחד. נכון, זה לא קל, יש דברים שכל צד צריך לקבל. כל צד מאמין בעמדות שלו, אבל זה טוב שיש את הוויכוח.  לא שינינו את הערכים שלנו. לדוגמא, קיבלנו את החלטה לקיים את מצעד הדגלים כמתוכנן ועוד. כשאנחנו ביחד - אי אפשר לשבור אותנו.