גלעד קריב מתוסכל מאופוזיציה: "אם אתם אומרים שהכנסת מתפזרת - פזרו אותה"

חבר הכנסת גלעד קריב תוקף את האופזיציה וקורא: "אם אתם אומרים שהכנסת מתפזרת - פזרו אותה" | חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד אומר על המשך דרכה של הקואליציה הנוכחית: "נצביע מחר על פיזור הכנסת, ואנחנו הולכים לבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/22 14:13 כז בסיון התשפב

גלעד קריב מתוסכל מאופוזיציה: "אם אתם אומרים שהכנסת מתפזרת - פזרו אותה"
יו"ר ועדת החוקה, גלעד קריב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בזמן שהמגעים להקמת ממשלת ימין תקועים, חברי הכנסת מהקואליציה ממשיכים לתקוף את האופוזיציה, וטוענים כי היא לא החלטית ומעכבת לריק את חוק פיזור הכנסת. אחד מאותם חברי קואליציה הוא יו"ר ועדת החוקה, חבר הכנסת גלעד קריב.

בראיון לגלי צה"ל, תקף היום (א') חבר הכנסת גלעד קריב את חברי האופוזיציה: "אי אפשר לאחוז בחבל בשני קצוותיו. אם אתם אומרים שהכנסת מתפזרת - פזרו אותה".

קריב התייחס בראיון גם לחוק הנאשם שהועדה בראשותו דנה עליו היום. קריב תוהה במידה והחוק לא יחול על הבחירות הקרובות מה יעשו חברי הליכוד: "ואם השינוי הזה, נחוקק אותו היום אבל הוא לא יחול רק על אלה שתבואנה אחריהן - האם הם מוכנים לתמוך ברעיון שאדם משפט פלילי לא יכול לנהל את הממשלה ואת המדינה?"

באופזיציה טוענים על הכישלון להקמת ממשלת ימין: "הם פסלו אותנו"

חברי כנסת בליכוד פסימיים לגבי הסיכוי להקמת ממשלת ימין חלופית בימים הקרובים. לטענתם, חברי הימין בקואליציה אינם מעוניינים בהקמת ממשלת ימין אלא בהליכה לבחירות. בראיון לגלי צה"ל, טען חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד כי הסיכויים להקמת ממשלת ימין אפסיים. "נכון לעכשיו אין שיחות לגבי הקמת ממשלת ימין לאומית בכנסת הזאת", אמר כהן. בנוסף הוא מאשים את מפלגות הקולאיציה במצב הנוכחי: "על פניו יש 70 מנדטים - אבל הם פסלו אותנו".

חבר הכנסת מהליכוד שיער כי כבר מחר תחליט מפלגת הליכוד להצביע בעד חוק פיזור הכנסת: "ככל הנראה, נצביע מחר על פיזור הכנסת, ואנחנו הולכים לבחירות". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן