בחירות 2022

דיווח: נתניהו קבע מועד לפרישה מהחיים הפוליטיים

אחרי הדרמה הפוליטית עם ההודעה על פיזור הכנסת של בנט ולפיד, בנימין נתניהו מתכונן לבחירות: "באוקטובר הקרוב אהיה בן 73 וזו תהיה הקדנציה האחרונה" | בליכוד מכחישים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 14:39 כב בסיון התשפב

דיווח: נתניהו קבע מועד לפרישה מהחיים הפוליטיים
נתניהו מציג את פתק מחל. הפעם האחרונה?, צילום: Michal Fattal/Flash90

המערכת הפוליטית סערה אתמול (ב') עם ההודעה של ראש הממשלה נפתלי בנט על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות, דבר שיביא למימוש הרוטציה וכניסתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד למשרד ראש הממשלה. מי שחיכה כל השנה להודעה הזו ומקווה לחזור ללשכת ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו.

"רוצה להעביר את המדינה לבא אחריי במצב איתן"

לפי דיווח של טל שלו, נתניהו אמר למקורביו בשיחות סגורות כי זוהי הקדנציה האחרונה שלו. "באוקטובר הקרוב אהיה בן 73 וזו תהיה הקדנציה האחרונה. אני רוצה להעביר את המדינה לבא אחריי במצב איתן ביטחונית, כלכלית וחברתית". בליכוד הכחישו את הדיווח.

כזכור, אמש (ב') הצהיר נתניהו: "אני מתכוון לשקם את המדינה. הבאנו 4 הסכמי שלום היסטוריים ואני משוכנע שנביא עוד הסכמי שלום הרבה יותר מהר ממה שחושבים. יש לנו עתיד מזהיר ואני מבטיח להפוך את העתיד לוורוד יותר. נערכים לבחירות".

הפתיחה הכי טובה של נתניהו

ברדיו 103FM אמרה הבוקר (ג') הכתבת הפוליטית של וואלה על הסקר הראשון שפורסם: "אפשר להגיד שזה הסקר שפותח את מערכת הבחירות, לכאורה הוא מייצב את המפה ביום הראשון של הקמפיין. יכולים להיות הרבה מאוד שינויים בשבועות הקרובים שישנו את המפה הזאת באופן דרמטי, הקלישאה הפוליטית אומרת שחיבורים ותוספות יכולות לשנות את התמונה והרבה שחקנים חופשיים שצריכים להצטרף לצוות קיים כדי לשרוד. נתניהו הוא פסע מהמטרה, הוא מתחיל קמפיין בצורה הכי טוב ממה שהיה לו בכל ארבעת מערכות הבחירות האחרונות".

צפו בהצהרה של נתניהו אמש: