בנט: "תודה על אלפי הודעות מחזקות"

אחרי שהטיל פצצה פוליטית עם ההחלטה הדרמטית לפרק את הממשלה, ראש הממשלה משדר עסקים כרגיל ומשתף בתמונות מיום העבודה שלו, "אני ממשיך לנהל את המדינה באופן מסודר ואחראי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/06/22 12:39 כב בסיון התשפב

בנט: "תודה על אלפי הודעות מחזקות"
בנט., צילום: Ari Dudkevitch/POOL

אחרי הדרמה הפוליטית וההחלטה המפתיעה של בנט לפרק את הממשלה, בלשכת ראש הממשלה משדרים עסקים כרגיל ומעדכנים כי נפתלי בנט ממשיך בשגרת עבודתו מלשכת רה"מ בקריה, בת"א. במסגרת פגישות העבודה השבועיות נפגש הבוקר רה"מ עם ראש השב"כ, ובהמשך היום ייפגש עם ראש המוסד, ראש אמ"ן וגורמים נוספים.

בנט עם ראש אמ"ן וראש השב"כ

בנט עם ראש אמ"ן וראש השב"כ צילום: ללא


לפני זמן קצר ראש הממשלה הודה לאזרחי ישראל על התמיכה שהוא מקבל וכתב, "תודה לכם. תודה על חיבוק ענק ואלפי ההודעות המחזקות. איזו זכות יש לי לשרת אתכם. אני ממשיך לנהל את המדינה באופן מסודר ואחראי עד למועד ההחלפה; המדינה והאתגרים ממשיכים להתקיים בכל ימות השנה. אוהב אתכם".

במקביל פיזור הכנסת וסופה של הקדנציה של בנט הולך ומתקרב, נשיאות הכנסת אישרה בישיבתה הבוקר וברוב קולות להעלות את הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-24, של חברי הכנסת בועז טופורובסקי ושרן השכל, להצבעה במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב ובכפוף לפטור מחובת הנחה. 

זה יהיה התפקיד הבא של בנט

בנט יהיה ראש הממשלה החליפי ויחזיק את תיק איראן, בעיקר כדי לחפות על חוסר ההבנה של יאיר לפיד בתחום הביטחוני. יחד עם זאת, ישנה הערכה זהירה לכך שבנט ישקול בימים הקרובים את דרכו הפוליטית באופן רציני, כשהאופציה לפרוש מהחיים הפוליטיים בכלל, עומדת על הפרק ונשקלת בכובד ראש. הסיבה העיקרית לכך: בנט אינו מעוניין להיות מספר 2 ברשימה אחרת, יש עתיד ותקווה חדשה למשל, לא יוכל להתחבר לציונות הדתית או הליכוד, ובנוסף, ועל פי כל הסקרים ימינה זוכה למספר נמוך במיוחד של מנדטים שיהפכו אותו בעיקר לחסר משמעות פוליטית.

לפיד: "בנט הוא מנהיג ישראלי מקורי ואמיץ"


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן