פגישה בין שרת התחבורה מיכאלי ומיכאל ביטון: "אווירה טובה"

חבר הכנסת מיכאל ביטון מכחול לבן מוביל בשבועות האחרונים מאבק נגד שרת התחבורה והרפורמה אותה היא מקדמת, ובנסיון להגיע להבנות השניים נפגשו | השניים שוחחו ארוכות על כלל הסוגיות שעלו בוועדת הכלכלה לאורך השנה האחרונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 18:23 כ בסיון התשפב

פגישה בין שרת התחבורה מיכאלי ומיכאל ביטון: "אווירה טובה"
מיכאל ומיכאלי. יגיעו להבנות?, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעקבות חוסר הטיפול של שרת התחבורה מרב מיכאלי בדרישותיו בנוגע לרפורמה בתחבורה הציבורית, יו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת מיכאל ביטון, הודיע לפני מספר שבועות כי הוא לא מצביע יחד עם הקואליציה. לאחר נתק שנמשך שבועות, מפרסם עמית סגל כי השניים נפגשו היום (א') בניסיון להגיע לעמק השווה.

לפני שעה קלה הסתיימה הפגישה של השניים, ונמסר כי הפגישה הייתה באווירה טובה. השניים שוחחו ארוכות על כלל הסוגיות שעלו בוועדת הכלכלה לאורך השנה האחרונה, כולל פתרונות נקודתיים לסוגיות רבות. בסוגיית הרפורמה בתחבורה הציבורית לא נמצאה הסכמה, אך סוכם כי ייעשו בימים הקרובים מאמצים למציאת פתרונות נוספים.

ביטון: "מיכאלי לא הגיעה לפגישה"

חבר הכנסת ביטון אמר במהלך דיוני ועדת הכלכלה בשבוע שעבר: "בשבועיים האחרונים היו לי שתי פגישות עבודה מעמיקות ומשמעותיות עם רה"מ בנט שנכנס לעובי הקורה ובניסיון אמיתי לפתור את המשבר ולמזער את הפגיעה בחלשים במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית ואני מודה לו על כך שמצא את הזמן בסערה הפוליטית הקיימת".

ביטון המשיך: "לצערי הרב שרת התחבורה מרב מיכאלי לא הגיעה לפגישה, היא מתנהלת מתוך מקום של אני ואפסי עוד וגם אסרה על הצוות המקצועי במשרד התחבורה להשתתף בפגישות. משרד האוצר מוכן לתקצב ולמזער את הפגיעה בחלשים אבל במשרד התחבורה מסרבים בכלל לדבר על זה ובמקום זה אני סופג מתקפה אישית, קיבלתי מאות הודעות פוגעניות אבל גם אלפי אזרחים מודאגים שפונים אלי ומקווים שהמאבק הזה יצליח".

כזכור, עם הודעתו אמר חבר הכנסת מירוחם: "מה שכואב לי זה הפגיעה בעניים. מחלנו על כבודנו. יגידו עכשיו שזה פוליטי וזו רדיפה אישית, אבל בסוף באופקים, בבית שאן, בטבריה, מצפה רמון, קריית שמונה, שדרות – מחיר התחבורה הציבורית עלה ב-130%. שום דבר לא התייקר ככה. ואתם רוצים להסתיר את זה מעיני הציבור? חשבתם שזה יעבור בשקט? לא במשמרת שלנו".


(ההודעה של ביטון)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן