יעקב ליצמן על המגעים להפלת הממשלה: "נתניהו הסכים לזוז הצידה"

אחרי פרישתו במסגרת הסכם טיעון, שר הבריאות לשעבר חושף מהנעשה מאחורי הקלעים וטוען כי היה שלב שנתניהו היה מוכן לזוז ולתת למישהו אחר לעמוד בראשות הממשלה | "להיות שם זו עבודה קשה, אהבתי להיות לעזר הציבור שלי ועשיתי את התפקיד שלי בנאמנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 10:06 ג בסיון התשפב

יעקב ליצמן על המגעים להפלת הממשלה: "נתניהו הסכים לזוז הצידה"
ליצמן במליאת הכנסת. עוזב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי פרישתו של חבר הכנסת יעקב ליצמן מיהדות התורה בעקבות הסדר הטיעון, שר הבריאות לשעבר פותח את הפה. בראיון ברדיו 103FM אמר: "אני צופה שיהיו בחירות בקרוב". ליצמן חשף כי במסגרת הכאוס הפוליטי והניסיונות להקדמת הבחירות או הקמת ממשלה חלופית "היה שלב שנתניהו היה מוכן לזוז, ולתת למישהו אחר לעמוד בראשות הממשלה".

"לא עברתי על כלום"

על עזיבתו את הכנסת אמר השר לשעבר: "להיות שם זו עבודה קשה, אהבתי להיות לעזר הציבור שלי ועשיתי את התפקיד שלי בנאמנות". כשנשאל על העבירה הפלילית שביצע, טען: "לא עברתי על כלום, יש משפט בשבוע הבא".

כשנשאל על התנהלות הממשלה המכהנת, ועל שר האוצר ליברמן בפרט, אמר: "גם שר האוצר מריח בחירות, ולכן הוא מתחיל את הקמפיין שלנו. יש לו פה מלוכלך ולא שואלים שאלות. אנחנו מחכים כל שבוע להפיל את הממשלה ולהקדים את הבחירות".

על אלקין: "הוא אדם רע"

על האפשרות של שיתוף פעולה עם הקואליציה תקף: "מישהו רוצה לזרוק אותי לזבל ואני אשתף איתו פעולה? יש פוליטיקה אחרת. אנחנו רוצים להפיל את הממשלה, להביא ראש ממשלה חליפי או להקדים את הבחירות".

בהמשך, תקף באופן אישי את השר זאב אלקין: "הוא פשוט בן אדם רע, תראה את כל מה שהוא עושה לנו כל הזמן. הוא מנהל מאחורי הקלעים את הקואליציה – הוא נלחם לשרוד וגם אני נלחם לשרוד".

עוד התייחס לשאלה האם המפלגות החרדיות לא משלמות מחיר בהיצמדות ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, והשיב: "היה שלב מסוים שנתניהו היה מוכן לזוז, אבל אני לא מוכן להיכנס לפרטים ניסינו כולם ביחד, אבל מעבר לכך לא הייתה לנו שום אלטרנטיבה אמיתית".

מעדיף בחירות או ממשלה חלופית? צפו בתשובה של נתניהו:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן