צפו שר החקלאות פורר לחדשות כיפה: "אני מתואם עם ביטון - הרפורמות יעברו"

אחרי ההודעה הדרמטית של מיכאל ביטון על שקילת דרכו בקואליציה, שר החקלאות מישראל ביתנו אומר בראיון לחדשות כיפה: "אני מחויב ליותר מתשעה מיליון אזרחים ולא לקבוצת לובי קטנה. הרפורמות יעברו" | צפו

עמיאל ירחי אביחי ישראל עמיאל ירחי, אביחי ישראל, חדשות כיפה 25/05/22 13:13 כד באייר התשפב

שר החקלאות פורר לחדשות כיפה: "אני מתואם עם ביטון - הרפורמות יעברו"
ח"כ עודד פורר בדיון במליאה, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

אחרי ההודעה הדרמטית של חבר הכנסת מיכאל ביטון על המשך דרכו בקואליציה, שר החקלאות מישראל ביתנו אומר בראיון לחדשות כיפה כי הם מתואמים וכי הרפורמות יעברו. הוא ביקר את הדרך בה נקט ביטון: "אני חושב שזאת לא הדרך בה אנחנו מנהלים את המחלוקות או דיונים שאנחנו רוצים לנהל בתוך הקואליציה, בוודאי לגביי כל מה שקשור לרפורמה בחקלאות".

צפו בראיון עם פורר:

פורר המשיך: "אני מתואם מאוד עם חבר הכנסת ביטון, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא גם כשאנחנו לא מסכימים על הרבה מאוד דברים. צריך להבין מה הדרישות של ענף ההטלה, הם מעוניינים לעלות את מחיר הביצה ביותר מעשרה אחוזים ולשמור את הענף הזה סגור ולא תחרותי".

הוא סיים: "צריך להבין שאת המחיר הזה משלמים בסופו של יום אזרחי ישראל, גם בשכבות החלשות ביותר. אני מחויב ליותר מתשעה מיליון אזרחים ולא לקבוצת לובי קטנה. הרפורמות יעברו".

בפייסבוק הוא כתב פוסט בנושא: "אמשיך לפעול למען יותר מ-9 מיליון אזרחים בישראל ולא למען קבוצת לובי קטנה ואני מצפה מחבריי בקואליציה לנהוג באותה הדרך". כזכור, ביטון אמר הבוקר (ד') כי "החל מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה וועדות המשנה מבוטלים ואני לא אצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי אמון, שלא יהפכו את זה לפוליטי", אמר ביטון בוועדת הכלכלה. "אל תפגעו בחקלאים בצפון ובחלשים בתחבורה הציבורית ותקבלו אותי שותף. עד אז לא אצביע במליאה, אולי בהמשך אף אצביע נגד".

צפו בדברים של ביטון:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן