נתניהו זעק: "שיכניסו את היד לכיס של זועבי" | ימינה תקפו: "ביבי צווח בהיסטריה"

לאחר חזרתה לקואליציה של חברת הכנסת זועבי ממרצ, יושב ראש הליכוד זעק בסרטון: "בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק" | בימינה תקפו: "גובה הצעקות כעומק השקרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 18:46 כא באייר התשפב

נתניהו זעק: "שיכניסו את היד לכיס של זועבי" | ימינה תקפו: "ביבי צווח בהיסטריה"
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר סוף שבוע מתוח בקואליציה, היום (א') בא אל קיצו משבר נוסף לאחר פרישתה של רינאוי-זועבי. היא נפגשה עם שר החוץ במשרדו לצד ראשי רשויות ערבים והודיעה כי היא חוזרת לקואליציה. לאחר הפגישה החלו דיווחים סותרים על גובה הסכומים שהוענקו לרשויות בכדי שהיא תחזור בה מהפרישה.

צפו בנתניהו תוקף את בנט ולפיד:

נתניהו: "שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה"

יושב ראש הליכוד נתניהו פרסם סרטון חריף ובו הוא אומר: "זה לא מפתיע אותי, כי בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק, מהכסף שלכם משלמי המיסים, לשונאי ישראל ותומכי הטרור שהממשלה שלהם תלויה בהם. הם כבר שילמו 50 מיליארד שקל לעבאס, שילמו בשבוע שעבר 200 מיליון לטיבי לאיזה כביש שהוא דרש, והיום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי".

הוא הוסיף לתקוף: "לזה יש להם כסף. למה אין להם כסף? להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%, בסך הכל תוספת של 50 מיליון שקל. זה הבית של בנט ברעננה, זה הסכום, כלום. לזה אין להם כסף, פתאום לזה הם צריכים את הליכוד. אז שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תתן 100% ללוחמים שלנו".

ימינה: "לא הובטחו שום כספים חדשים"

בימינה השיבו אש לנתניהו וכתבו: "הסיבה שביבי צווח בהיסטריה בסרטון היא כדי לחפות על שקריו. גובה הצעקות כעומק השקרים.  הוא יודע את האמת: לא הובטחו שום כספים חדשים לח״כ רינאוי- זועבי. מה שנדון עמה, הוא פתיחת חסמים על תקציבים קיימים מתוך תוכנית החומש שאושרה מזמן בממשלה במסגרת התקציב הקיים, בתחומי החינוך, התשתיות, התעסוקה ועוד. כך היה בממשלה הקודמת וכך בממשלה הנוכחית וכך ראוי. הברית האמיתית היא של בן גביר, ביבי וטיבי שממשיכים לשתף פעולה להפלת חוק ממדים ללימודים".