ח"כ יעל רון בן משה: נעביר את חוק ממדים ללימודים - בליכוד לא דואגים לחיילי צה"ל

חברת הכנסת יעל רון בן משה מכחול לבן מתייחסת לסערת ממדים ללימודים ואומרת בראיון לכיפה: "בליכוד לא יודעים אם יצליחו לשים את חיילי צה"ל בראש סדר העדיפויות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/05/22 15:53 יז באייר התשפב

ח"כ יעל רון בן משה: נעביר את חוק ממדים ללימודים -  בליכוד לא דואגים לחיילי צה"ל
חברת הכנסת יעל רון בן משה, צילום: אלעד מלכה

בפתח הראיון התייחסה חברת הכנסת יעל רון בן משה מכחול לבן לסערת חוק ממדים ללימודים, "חוק מדים ללימודים הוא חשוב מאוד, עד יום שני אנחנו נצליח להעביר אותו במליאת הכנסת. מדאיג אותי שבליכוד אלופים במילואים כמו גלנט לא יודעים אם יצליחו לשים את חיילי צה"ל בראש סדר העדיפויות". 

גם ברע"מ לא בטוחים שיצביעו בעד

יכול להיות שזה יקרה אבל הדאגה העיקרית שלי היא סביב השותפים הטבעיים במקרים כאלו, בעבר תמיד ידעו להתאחד סביב נושאים כאלה, מקווה שכך יהיה גם הפעם. 

מה דעתך על האופן בו בנט פיטר את יום טוב כלפון?

אני לא מתערבת בדברים שקורים בתוך ימינה, כלפון היה חבר כנסת פעיל ואנרגטי, העברנו המון לילות ביחד, מקווה שנראה אותו עוד בזירה הציבורית, אנחנו לא במצב של ימינה, אנחנו סיעה מאוד מגובשת ומתואמת. יש כאן קואליציה מאתגרת, וצריך לראות איך כל שבוע מגייסים את כולם ומעבירים חוקים חשובים לעם ישראל.

אנחנו רואים שוב איומים בתוך כחול לבן שלא להגיע להצבעות

מיכאל ביטון הוא ח"כ מצויין שדואג לפריפרייה ולא נותן שיפגעו בתושבי הנגב והגליל, הוא רוצה להחזיר את הכבוד הראוי לכנסת, וטוב שכך, הוא לא יאפשר להעביר החלטות בפגרה מעל ועדת הכלכלה שהוא עומד בראשה. צריך שיתקיים דיון על השינויים במערך התחבורה.

איך מתקדמת התכנית שלך למען הנגב והגליל

לפני שבוע יזמתי את יום הגליל בכנסת, הגליל צריך להיו בראש סדר העדיפויות וצריכה להיות תכנית לאומית בנושא, אני בקרוב אפגש עם ראש הממשלה ואציג לו את התכנית.