ל"ג בעומר מלכיאלי תוקף: שנה אחרי אסון מירון והמשפחות עדיין לא קיבלו עזרה

שנה לאסון מירון: חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי ממפלגת ש"ס מוחה בראיון לכיפה על הטיפול במשפחות הנספים | על ההיערכות להילולה: "המשטרה מקבלת את כל ההנחיות שלה מהשר לביטחון פנים עמר בר-לב שהוא שר כושל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/05/22 14:13 יז באייר התשפב

מלכיאלי תוקף: שנה אחרי אסון מירון והמשפחות עדיין לא קיבלו עזרה
מיכאל מלכיאלי, צילום: כיפה

הערב יחול ל"ג בעומר ותתקיים ההילולה המסורתית בקבר רבי שמעון בר יוחאי שבמירון אבל בזמן יחגגו עשרות אלפי מתפללים, ברחבי הארץ משפחות רבות יתייחדו עם יקיריהם שנהרגו באסון הנורא שהתרחש בשנה שעברה בו נהרגו 45 בני אדם. שעות לפני תחילת ההילולה ישבנו לשיחה עם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מסיעת ש"ס שמחה על הטיפול האיטי במשפחות.

מלכיאלי לכיפה: איך עדיין נפגעי מירון לא קיבלו עזרה



"אנחנו כבר שנה אחרי האסון הנוראי שהיה במירון עם 45 הרוגים במירון הייתי מצפה שהמשפחות של הנפגעים יהיו כבר אחרי מתן הפיצויים והעזרה. חבל מאוד שאנחנו כבר שנה אחרי האסון הנורא ועדיין זה מתמהמה. נכון שיש עיכובים אבל צריכה להיות כאן הרבה יותר השקעה. גם פצועים שיצאו משם עדיין לא קיבלו את העזרה, סחבת מיותרת", אמר מיכאלי.

איך אתה רואה את היערכות המשטרה להילולה שתתקיים הערב?

"קודם כל אנחנו אומרים תמיד שהביטחון מעל הכל וצריך לעשות הכל כדי שיהיו כמה שיותר אנשים יהיו אבל עם בטיחות רבה. אני מקווה שהמשטרה תשמור על כמה שפחות חיכוך עם אזרחים. הבעיה שהמשטרה מקבלת את כל ההנחיות שלה מהשר לביטחון פנים עמר בר-לב שהוא שר כושל. אנחנו רואים מה קורה בירושלים. מה שקורה בערים המעורבות, המחבלים פשוט מרימים ראש ואזרחים בירושלים מפחדים להסתובב ברחובות. אני מצפה שהנחישות של בר לב וחבריו תהיה גם במלחמה במחבלים, שלא נראה הערב את התסכול של בר לב מהכישלונות במקומות אחרים יוצא על החרדים במירון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן