בלעדי בימינה התייאשו מקולות הימין ומחפשים דרך למצביעי המרכז

נערכים לבחירות? לחדשות כיפה נודע כי גורמים במפלגת ימינה מנסים בתקופה האחרונה להגדיל את כוח האדם על ידי אנשים שיעזרו להם לקבל קולות במרכז המפה הפוליטית ולא בימין

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/05/22 17:30 טז באייר התשפב

בימינה התייאשו מקולות הימין ומחפשים דרך למצביעי המרכז
ימינה, צילום: נועם מושקוביץ- דוברות הכנסת

בגל הטרור האחרון נמנע ראש הממשל הנפתלי בנט מלהגיע לנחם את המשפחות השכולות, לא בבאר שבע, לא בבית שמש וגם לא בבני ברק. בנט כן הגיע "לבקר" בזירת אחד הפיגועים, בר האילקה שברחוב דיזינגוף שבתל אביב, יש שיאמרו כי בנט חשש מהפגנות במידה ויבקר בבאר שבע, אבל יתכן שמדובר בסיבה אחרת שהיא חלק מאסטרטגיה חדשה שאמצו במפלגת ימינה - פניה למצביעי המרכז ולא למצביעי הימין.

במפלגת ימינה מחפשים את מצביעי המרכז

לחדשות כיפה נודע כי בימים האחרונים חלקים במפלגת ימינה החלו לחפש אנשי צוות חדשים שיחזקו את השטח של המפלגה. כשהוצעו להם אנשי שטח עם עבר בימין (כמו אנשי ליכוד לדוגמא) מסרו הגורמים כי הם מעדיפים אנשי מרכז וכי אלו האזורים אליהם הם מכוונים.

בנט באלקנה

מנגד, יש לציין כי היום ביקר ראש הממשלה נפתלי בנט בהתנחלות, בפעם הראשונה מאז נכנס לתפקיד. בנט הגיע לביקור באלקנה לרגל 25 שנה לייסוד המקום. בביקורו אמר ראש הממשלה, ""כראש ממשלת ישראל, אני לא רוצה שאף קבוצה במדינת ישראל תחייה בחרדה. הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו. מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים. עכשיו כששואלים אותי מה העת, עת לאחדות. זה הצורך הגדול ביותר לעם ישראל היום - עת לאחדות. אחדות זה לבוא במגע עם אנשים אחרים, גם אם הם 'חלילה' שמאלנים".